Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam następujący problem. Chce wyciągnąć okrąg po pozawiłej ścieżce Nurbsami poleceniem U-Loft. Przekrój (okrąg) nie obraca się zgodnie z kształtem ścieżki (miejscami kształt zamiast okrągły jest płaski)! Ktoś wie jak to zrobić żeby było dobrze? Musi być Nurbsami (Max 5).

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciezki soft na NURBSy sobie wybrales... moze sprobuj Rhino 3d? A tu to moge Ci tylko toretycznie powiedziec... Stworz sobie sciezke po ktorej ma biec lost i stworz okrag prostopadle do poczatku sciezki... nie wiem czy w maxie jest polecenie perpendicular to... jesli nie to uzyj podobnego... i nie powinno byc problemu:)

POZDRAWIAM:P

Napisano

Przez te pytania o nurbsy coraz bardziej poznaję max'a od tej strony, ale przynajmniej już wiem, że warto było zapoznawać się z rhino. :)

 

A wracając do pytania:

Czyli chcesz zrobić coś w rodzaju loft'a z tych typowych max'owych narzędzi tak?

Więc to chyba nie u-loft. Zajrzyj do help'a i zobacz, do jakich zasotosowań to służy. Tym się robi powierzchnię z kilku przekrojów.

 

Do twojego zagadnienia służy chyba raczej 1-Rail Sweep, a w nim już będziesz mógł odznaczyć opcję: 'sweep parallel' aby przekrój ustawiał się zawsze prostopadle do ścieżki.

Napisano

O to mi właśnie chodziło. Dzięki VGT.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności