wizz Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Mam sprawe do was, mianowicie np jak animujemy kolesia to za pomocą kości prawda ? No a jak chce z animować robocika to czy to za pomocą kości czy może są jakieś inne metody i może też trzeba tego robocika jakoś specjalnie zrobić ? Hmm ? Napiszcie jak coś wiecie , napewno ktoś animował nie raz takie rzeczy więć PLZ HELP ME. Pozdr. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Ja bym animował normalnie ... kosteczkami... tylko musisz pamiętać o twardym wejściu w klucze, żeby zachować złudzenie automatu ;) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 też myśle że najlepiej animować jak człowieka kośćmi tylko jak pisał asblze "złudzenie automatu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 czyli animujesz normalnie jak ludzika a jak Ci ktos powie: "ruchy, jakies takie sztuczne" to mu powiesz - "i o to chodzi - bo to robot":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 a jeśli animujesz naprawdę ciezkie maszyny to dodaj jeszcze element masy- takie coś zazwyczaj przy ruchu ręki naprzykład rusza sie całe :D ładnie to w matrixie zrobili :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 jak juz o robotach to sory ze zapytam tu: -mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2005 jak juz o robotach to sory ze zapytam tu: -mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego?? Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła. hehe Ziom rozwiazalem problem:P(albo go przynajmniej obszedlem:P, a jak zle jest to niech wielkie glowy poprawia mnie ):) masz te obiekty nie, zamiast uzywac "skin" poprostu zlinkuj te wszystkie elementy do odpowiednich kosic i dziala niezle:) trzeba bedzie jeszcze troche pokombinowac ale jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 skina używa sie kiedy jeden obiekt ma być zanimowany większą ilością kości (od 2 wzwyż) pomysł Baldacka jest całkoem funkcjonalny :) powodzenia z robocikami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się