Napisano 25 Kwiecień 200520 l Mam sprawe do was, mianowicie np jak animujemy kolesia to za pomocą kości prawda ? No a jak chce z animować robocika to czy to za pomocą kości czy może są jakieś inne metody i może też trzeba tego robocika jakoś specjalnie zrobić ? Hmm ? Napiszcie jak coś wiecie , napewno ktoś animował nie raz takie rzeczy więć PLZ HELP ME. Pozdr. :]
Napisano 25 Kwiecień 200520 l Ja bym animował normalnie ... kosteczkami... tylko musisz pamiętać o twardym wejściu w klucze, żeby zachować złudzenie automatu ;) Pozdr
Napisano 25 Kwiecień 200520 l też myśle że najlepiej animować jak człowieka kośćmi tylko jak pisał asblze "złudzenie automatu"
Napisano 25 Kwiecień 200519 l czyli animujesz normalnie jak ludzika a jak Ci ktos powie: "ruchy, jakies takie sztuczne" to mu powiesz - "i o to chodzi - bo to robot":)
Napisano 25 Kwiecień 200519 l a jeśli animujesz naprawdę ciezkie maszyny to dodaj jeszcze element masy- takie coś zazwyczaj przy ruchu ręki naprzykład rusza sie całe :D ładnie to w matrixie zrobili :D
Napisano 25 Kwiecień 200519 l jak juz o robotach to sory ze zapytam tu: -mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego??
Napisano 26 Kwiecień 200519 l Autor jak juz o robotach to sory ze zapytam tu: -mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego?? Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła.
Napisano 26 Kwiecień 200519 l Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła. hehe Ziom rozwiazalem problem:P(albo go przynajmniej obszedlem:P, a jak zle jest to niech wielkie glowy poprawia mnie ):) masz te obiekty nie, zamiast uzywac "skin" poprostu zlinkuj te wszystkie elementy do odpowiednich kosic i dziala niezle:) trzeba bedzie jeszcze troche pokombinowac ale jest dobrze
Napisano 26 Kwiecień 200519 l skina używa sie kiedy jeden obiekt ma być zanimowany większą ilością kości (od 2 wzwyż) pomysł Baldacka jest całkoem funkcjonalny :) powodzenia z robocikami :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto