Jump to content

Featured Replies

Posted

Mam sprawe do was, mianowicie np jak animujemy kolesia to za pomocą kości prawda ? No a jak chce z animować robocika to czy to za pomocą kości czy może są jakieś inne metody i może też trzeba tego robocika jakoś specjalnie zrobić ? Hmm ? Napiszcie jak coś wiecie , napewno ktoś animował nie raz takie rzeczy więć PLZ HELP ME.

 

Pozdr. :]

  • Replies 8
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja bym animował normalnie ... kosteczkami... tylko musisz pamiętać o twardym wejściu w klucze, żeby zachować złudzenie automatu ;)

Pozdr

też myśle że najlepiej animować jak człowieka kośćmi

tylko jak pisał asblze "złudzenie automatu"

czyli animujesz normalnie jak ludzika a jak Ci ktos powie: "ruchy, jakies takie sztuczne" to mu powiesz - "i o to chodzi - bo to robot":)

a jeśli animujesz naprawdę ciezkie maszyny to dodaj jeszcze element masy- takie coś zazwyczaj przy ruchu ręki naprzykład rusza sie całe :D ładnie to w matrixie zrobili :D

jak juz o robotach to sory ze zapytam tu:

-mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego??

  • Author
jak juz o robotach to sory ze zapytam tu:

-mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego??

Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła.

Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła.

 

hehe Ziom rozwiazalem problem:P(albo go przynajmniej obszedlem:P, a jak zle jest to niech wielkie glowy poprawia mnie ):)

 

masz te obiekty nie, zamiast uzywac "skin" poprostu zlinkuj te wszystkie elementy do odpowiednich kosic i dziala niezle:) trzeba bedzie jeszcze troche pokombinowac ale jest dobrze

skina używa sie kiedy jeden obiekt ma być zanimowany większą ilością kości (od 2 wzwyż) pomysł Baldacka jest całkoem funkcjonalny :) powodzenia z robocikami :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy