Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam sprawe do was, mianowicie np jak animujemy kolesia to za pomocą kości prawda ? No a jak chce z animować robocika to czy to za pomocą kości czy może są jakieś inne metody i może też trzeba tego robocika jakoś specjalnie zrobić ? Hmm ? Napiszcie jak coś wiecie , napewno ktoś animował nie raz takie rzeczy więć PLZ HELP ME.

 

Pozdr. :]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym animował normalnie ... kosteczkami... tylko musisz pamiętać o twardym wejściu w klucze, żeby zachować złudzenie automatu ;)

Pozdr

Napisano

też myśle że najlepiej animować jak człowieka kośćmi

tylko jak pisał asblze "złudzenie automatu"

Napisano

czyli animujesz normalnie jak ludzika a jak Ci ktos powie: "ruchy, jakies takie sztuczne" to mu powiesz - "i o to chodzi - bo to robot":)

Napisano

a jeśli animujesz naprawdę ciezkie maszyny to dodaj jeszcze element masy- takie coś zazwyczaj przy ruchu ręki naprzykład rusza sie całe :D ładnie to w matrixie zrobili :D

Napisano

jak juz o robotach to sory ze zapytam tu:

-mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego??

Napisano
  • Autor
jak juz o robotach to sory ze zapytam tu:

-mam robo reke(to sa roozne "cylindry") jak podpinam najwyzsze w hierarchi do kosci to gdy poruszam ta koscia to ten cylinder podpiety sie rusza ale inne cylindry podpiete(zlinkowane) do tego gloownego cylindra pozostaja w miejscu, dlaczego??

Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła.

Napisano
Mam podobny problem robie kości i chce zanimować a tu lipa kości sie ruszają a to co sie ma ruszać razem z nimi czyli ręka nawet nie drgnęła.

 

hehe Ziom rozwiazalem problem:P(albo go przynajmniej obszedlem:P, a jak zle jest to niech wielkie glowy poprawia mnie ):)

 

masz te obiekty nie, zamiast uzywac "skin" poprostu zlinkuj te wszystkie elementy do odpowiednich kosic i dziala niezle:) trzeba bedzie jeszcze troche pokombinowac ale jest dobrze

Napisano

skina używa sie kiedy jeden obiekt ma być zanimowany większą ilością kości (od 2 wzwyż) pomysł Baldacka jest całkoem funkcjonalny :) powodzenia z robocikami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.