SyntaxError Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 Przepraszam jeśli gdzieś taki temat się pojawił lub zawierał podobną treść, a więc. Chodzi mi o to aby na zrobione zdjęcie np. lasu wstawić jakiś render np. samochód i ładnie to połączyć znacie jakieś tutki do tego typu operacji lub wiecie jak to zrobić będę wdzięczny.
illy Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 W maxie czy w czym? Jak w maxie to zrob plane za scena, w material editorze wrzuc teksture i samoswiecenie walnij na 100 i bedziesz miec samochod, chyba ze chodzi ci o cos innego
SyntaxError Napisano 25 Kwiecień 2005 Autor Napisano 25 Kwiecień 2005 Chyba źle napisałem i przez to niedokładnie mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to aby np wyrenderowany obiekt wstawić w zrobione zdjęcie i żeby to wygladało tak jakby ten obiekt tam sie znajdował jak to zrobić ??? Znasz jakies tutki na to ? Thx za odpowiedź.
Valoos Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 Newsów się nie czyta co... heheh http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=623
SyntaxError Napisano 25 Kwiecień 2005 Autor Napisano 25 Kwiecień 2005 Niestety nie..., ale serdecznie dziękuje własnie o to mi chodziło !!!!! THX
mentaller Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 ja też zadam pytanie: czy działa to pod Vray'em (z vraylight)?
SyntaxError Napisano 27 Kwiecień 2005 Autor Napisano 27 Kwiecień 2005 Mam mały problem, kiedy renderuje to według totutoriala nie widać tła które dodałem obiek i oswitlenie jest ale tło jest czarne, co jest powodem ??? mam 3d max 7 ???
AGmakonts Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Chyba wczorak PENdzel wstawił na forum bardzo dobrego tutka odnosnie takich rzeczy ponadto na max3d także są 2 tutki
SyntaxError Napisano 27 Kwiecień 2005 Autor Napisano 27 Kwiecień 2005 Dobra juz sobie z tym poradziłem, a więc w tym orginalnym tutku brakuje tego ze trzeba: w menu Rendering zaznacz enviroment map i wybierz nasz obrazek jako bitmapę. Bitmapa ta zostanie ulokowana w jednym ze slotów w metarial editorze (zazwyczaj jest to pierwszy slot).
AGmakonts Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Bitmapa ta zostanie ulokowana w jednym ze slotów w metarial editorze (zazwyczaj jest to pierwszy slot). Co takiego?? Wiele razy to robiłem ale o czymś takim pierwsze słysze.
SyntaxError Napisano 28 Kwiecień 2005 Autor Napisano 28 Kwiecień 2005 tak pisało w tutku z max3d.pl sam tego nie wymysliłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się