Napisano 27 Kwiecień 200519 l Witam, Poszukuję tutoriala(i) do modellingu splineami bazującego na zdjęciu. Chodzi mi głównie o części ludzkiego ciała (głowa, dłonie, ect). Sam nie mogę do tego dojść. Modelowanie poly-by-poly na podstawie zdjęcia mam już mniej więcej opanowane, ale chodzi mi o spline`y ze względu na animację i dużo łatwiejsze przeróbki. Pozdr.
Napisano 27 Kwiecień 200519 l a w tutki na max3d to nie zajżało się prawda?? Tam są chyba 2 tutki jak modelowac splineami głowe
Napisano 27 Kwiecień 200519 l Autor a zajrzało się, zajrzało. Tylko chyba jestem trochę ograniczony wyobraźnią, bo poszukuje tutoriala, gdzie krok po kroku będzie przedstawone jak wygląda modelling na podstawie zdjęć. Przy modellingu polygonami sprawa jest prosta-poniekąd przerysowuje się obraz. Natomiast przy splajnach sprawa trochę się komplikuje i za specjalnie mi to nie wychodzi. Chciałbym zobaczyć jak robi to ktoś, kto ma o tym pojęcie.
Napisano 28 Kwiecień 200519 l coma ... wiesz co zrób .. idz do kisku ruchu , kup jakąś tanią lalkę i pisakiem narysuj kilka lini po jej twarzy... Dokładnie o to mniej więcej chodzi w modelowaniu splinami ... musisz posiadać zmysł splinowy ... poszukaj go ... gdzieś na pewno go masz , tylko serio , trzeba tego przestrzennego spojrzenia na linie w stosunku do lini dzielącej (bo tylko tak stworzysz 3/4o kąt dzięki któremu dasz surface) , tak poza tym to jest wszystko to samo co w poly , tylko tam ścianki pokazują Ci bryłę cały czas.. tu muszisz ... "zamknąć oczy" :D
Napisano 28 Kwiecień 200519 l Autor ok, ok, wiem o co chodzi. Tyle tylko, że chciałbym oglądnąć sobie czyjś tok pracy przy splajnach. Dzięki za pomoc.