LHT Napisano 28 Kwiecień 2005 Share Napisano 28 Kwiecień 2005 Jak dodać krawędź dzielącą poligona na 2 części aby zachowała się, wyłamała go, jak zaznaczona krawędź 1 a nie jak 2 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domel31 Napisano 28 Kwiecień 2005 Share Napisano 28 Kwiecień 2005 prosto zaznaczasz krawedzie face dwa obok siebie i dajesz connect wtenczas pomiedzy nimi robi sie linia :] ps. Dajesz ring a pozniej connect i masz podzielone w zdloz all poly :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 28 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2005 problem w tym, że connect nie załamuje poligona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 28 Kwiecień 2005 Share Napisano 28 Kwiecień 2005 to zrob cut i poprzesowaj recznie; bo o opcji automatycznie wyginajacej nie sluszalem awentualnie mozesz cos poprobowac z chamfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 28 Kwiecień 2005 Share Napisano 28 Kwiecień 2005 mi się wydaje że możesz zchamefrować tą krawędź między 1 a 2 (zakładając że ich tam nie ma) i usunąć (zweldować tą niepotrzebną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 28 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2005 Chyba trzeba będzie Msmooth użyć i pokasować niepotrzebne krawędzie ręcznie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 30 Kwiecień 2005 Share Napisano 30 Kwiecień 2005 Robienie takich rzeczy bylo mozliwe za pomoca zestawu skrypcikow Poly Boost, niestety nie sa one darmowe, ale jest dostepna wersja demonstracyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi