MOTHMAN Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Witam. Rzucam Wam na pożarcie ostatnią prace. MARKET - CENTRUM WYPOSAŻENIA WNĘTRZ Taką fajną architekturą przychodzi się czasem w biurze zajmować ;) Prace robiliśmy razem z -NTW- mieliśmy jeden dzień roboczy na model a renderowało się w nocy, wiec nie bijcie po nerach :) Klient w ostatniej chwili uparł na "obecność ludzi" stąd na szybkiego niemodne RPC :P Co do projektu to nie my go popełniliśmy - jest to modernizacja już istniejącej hali : ( i nie mieliśmy wiele do powiedzenia. Komp to Athlon 2500 512RAM karta Gforce TI4600@Quadro4 900XGL Renderer: Vray (początki :P) jeden Direct i Vreylights pod stropami http://img45.echo.cx/my.php?image=1cwwzew9cn.jpg http://img11.echo.cx/my.php?image=2cwwwew9mb.jpg
siwy Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Całkiem fajne jak na taki czas. Jadno co rzuca się w oczy to w pierwszym widoku duża kostka brukowa - jedna ma chyba z pół metra, oraz powtarzająca się mapa podłoża. Poza tym o.k.
Ryjas Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Witam. Rzucam Wam na pożarcie ostatnią prace. MARKET - CENTRUM WYPOSAŻENIA WNĘTRZ Taką fajną architekturą przychodzi się czasem w biurze zajmować ;) Prace robiliśmy razem z -NTW- mieliśmy jeden dzień roboczy na model a renderowało się w nocy, wiec nie bijcie po nerach :) Komp to Athlon 2500 512RAM karta Gforce TI4600@Quadro4 900XGL Renderer: Vray (początki :P) jeden Direct i Vreylights pod stropami http://img45.echo.cx/my.php?image=1cwwzew9cn.jpg http://img11.echo.cx/my.php?image=2cwwwew9mb.jpg A poewiedz ile sie szybciej renderuje pryz tej twojej grafice? Ja mam GF 4200 i jeszcze tak wyszło ze nie przerobiłem na quaddro.. Ale respect za szybkość..
-NTW- Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Witam Dziękujemy za odpowiedzi. Faktycznie mapa podłoża się powtarza, nie da się ukryć. Betonowe bloczki są takie duże bo w rzeczywistym rozmiarze mapa powtarzała się jeszcze bardziej i nie wyglądało to zbyt dobrze. Projekt na prawdę był na szybko i trzeba było czasem iść na takie ustępstwa ;)
Jim mee Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 skala smochodów jest poyechana .. Bettle jest większy od Passka :D, i chodniczek i fajnie jest :D
MOTHMAN Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 skala smochodów jest poyechana .. Bettle jest większy od Passka :D, i chodniczek i fajnie jest :D Chciałem polemizować, pomijając już fakt że są to modele RPC w skali i działanie perspektywy. To w rzeczywistości model VOLKSWAGEN NEW BEETLE jest wyższy od PASSATA i odpowiednio mają wymiary BEETLE: wys.149,8; dł.408,1; szer.172,4 [cm] PASSAT: wys.147,2; dł.477,0; szer.182,0 [cm] no i passat stoi w ogromnym skrócie @ RYJAS - w sumie to na tym zestawie pracuje dopiero z druga kartą (poprzednia Radeon 9500) no przy tej obecnej komfort pracy jest o niebo lepszy (oczywiście po zmodowaniu) nie mam w tym zakresie konkretnych informacji ale gdzieś na tym forum albo na 3DGURU porównywano wydajność przed modowaniem i po - jeżeli im wierzyć to wydajność wzrastała prawie dwukrotnie. Ja mogę tylko powiedzieć że szczególnie zauważyłem że moge dużo bardziej skomplikowane sceny obracać z włączonym Smooth+Highlights bez krzaczenia. @ RYJAS, SIWY - dzięki za uznanie - ale model jest w sumie prymitywny i złożony z boxów ;) no i dysponowaliśmy kompletnymi rzutami i przekrojami w DWG. więc sami rozumiecie.
Jim mee Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 chcesz się uprzeć przy swoim... wporzo , ale na pierwszy rzut oka, na chociaż kołą w pasku i bitlu wydaje się być -w moim przekonaniu- coś nie tak
kurt_hectic Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 yyeeeyykuu, ale malo czasu > Ci klijenci to swinie ;P, jak na 1 dzien , bdb ! p.s nie nawidze w arch tych dokladnosci ....... 12,341231223342 :P. , pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się