Napisano 29 Kwiecień 200519 l Witam. Rzucam Wam na pożarcie ostatnią prace. MARKET - CENTRUM WYPOSAŻENIA WNĘTRZ Taką fajną architekturą przychodzi się czasem w biurze zajmować ;) Prace robiliśmy razem z -NTW- mieliśmy jeden dzień roboczy na model a renderowało się w nocy, wiec nie bijcie po nerach :) Klient w ostatniej chwili uparł na "obecność ludzi" stąd na szybkiego niemodne RPC :P Co do projektu to nie my go popełniliśmy - jest to modernizacja już istniejącej hali : ( i nie mieliśmy wiele do powiedzenia. Komp to Athlon 2500 512RAM karta Gforce TI4600@Quadro4 900XGL Renderer: Vray (początki :P) jeden Direct i Vreylights pod stropami http://img45.echo.cx/my.php?image=1cwwzew9cn.jpg http://img11.echo.cx/my.php?image=2cwwwew9mb.jpg
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Całkiem fajne jak na taki czas. Jadno co rzuca się w oczy to w pierwszym widoku duża kostka brukowa - jedna ma chyba z pół metra, oraz powtarzająca się mapa podłoża. Poza tym o.k.
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Witam. Rzucam Wam na pożarcie ostatnią prace. MARKET - CENTRUM WYPOSAŻENIA WNĘTRZ Taką fajną architekturą przychodzi się czasem w biurze zajmować ;) Prace robiliśmy razem z -NTW- mieliśmy jeden dzień roboczy na model a renderowało się w nocy, wiec nie bijcie po nerach :) Komp to Athlon 2500 512RAM karta Gforce TI4600@Quadro4 900XGL Renderer: Vray (początki :P) jeden Direct i Vreylights pod stropami http://img45.echo.cx/my.php?image=1cwwzew9cn.jpg http://img11.echo.cx/my.php?image=2cwwwew9mb.jpg A poewiedz ile sie szybciej renderuje pryz tej twojej grafice? Ja mam GF 4200 i jeszcze tak wyszło ze nie przerobiłem na quaddro.. Ale respect za szybkość..
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Witam Dziękujemy za odpowiedzi. Faktycznie mapa podłoża się powtarza, nie da się ukryć. Betonowe bloczki są takie duże bo w rzeczywistym rozmiarze mapa powtarzała się jeszcze bardziej i nie wyglądało to zbyt dobrze. Projekt na prawdę był na szybko i trzeba było czasem iść na takie ustępstwa ;)
Napisano 30 Kwiecień 200519 l skala smochodów jest poyechana .. Bettle jest większy od Passka :D, i chodniczek i fajnie jest :D
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Autor skala smochodów jest poyechana .. Bettle jest większy od Passka :D, i chodniczek i fajnie jest :D Chciałem polemizować, pomijając już fakt że są to modele RPC w skali i działanie perspektywy. To w rzeczywistości model VOLKSWAGEN NEW BEETLE jest wyższy od PASSATA i odpowiednio mają wymiary BEETLE: wys.149,8; dł.408,1; szer.172,4 [cm] PASSAT: wys.147,2; dł.477,0; szer.182,0 [cm] no i passat stoi w ogromnym skrócie @ RYJAS - w sumie to na tym zestawie pracuje dopiero z druga kartą (poprzednia Radeon 9500) no przy tej obecnej komfort pracy jest o niebo lepszy (oczywiście po zmodowaniu) nie mam w tym zakresie konkretnych informacji ale gdzieś na tym forum albo na 3DGURU porównywano wydajność przed modowaniem i po - jeżeli im wierzyć to wydajność wzrastała prawie dwukrotnie. Ja mogę tylko powiedzieć że szczególnie zauważyłem że moge dużo bardziej skomplikowane sceny obracać z włączonym Smooth+Highlights bez krzaczenia. @ RYJAS, SIWY - dzięki za uznanie - ale model jest w sumie prymitywny i złożony z boxów ;) no i dysponowaliśmy kompletnymi rzutami i przekrojami w DWG. więc sami rozumiecie.
Napisano 1 Maj 200519 l chcesz się uprzeć przy swoim... wporzo , ale na pierwszy rzut oka, na chociaż kołą w pasku i bitlu wydaje się być -w moim przekonaniu- coś nie tak
Napisano 6 Maj 200519 l yyeeeyykuu, ale malo czasu > Ci klijenci to swinie ;P, jak na 1 dzien , bdb ! p.s nie nawidze w arch tych dokladnosci ....... 12,341231223342 :P. , pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto