Napisano 1 Maj 200520 l Witam ! Mam mały problem i mam nadzieje że mi pomożecie :] Chodzi o to że jak np modelijecie głowe to przecież nie robicie każdej połówki z osobna tylko jedną połówke a potem można odbić tą część i połączyć oby dwie ale jest też taka opcja że jak zaczynacie modelować np z BoXA to modyfikując jedą jego cześć to po drógiej stronie robi sie to samoczynnie i nic nie trza potem odbijać ani łączyć. Jak takie coś osiąnać ? :] ( najlepiej powiedzcie w LIGHTWAVE ) jak ktoś wie :]
Napisano 1 Maj 200520 l Tak na prawdę to połówki twarzy nie są identyczne. Weź jakieś zdjęcie a potem zrób mirrora w programie graficznym. Zobaczysz jaki dziwoląg wyjdzie. Jednak zawsze najczęście robi się to tak, że połówkę po wymodelowaniu kopiuje się i odwraca potem dodaje się zmiany i łączy obie połówki. Możliwości jest wiele jednak LW nie znam i nie powiem ci jak to zrobić w tym programie. Max posiada kilka opcji które to umożliwiają. 1 modyfikator symetry jest o tyle dobry, że nie trzeba potem łączyć vertexów 2 modyfikator mirror trzeba potem łączyć vertexy 3 narzędzie mirror, trzeba dołączyć obiekt i połączyć vertexy
Napisano 1 Maj 200520 l Autor Heh dzięki. Teraz śmiesznie wyjdzie bo sam sobie moge napisać odp bo na to wpadłem. Więc napisze może komuś sie przyda :] Więc jak mamy boxa to jednej jego połówce nadajemy materiał ( obojętne jaki ) a połówce 2 nadajemy inny , potem wystarczy na done na pasku zaznaczyć opcje symetry i gotowe :| ps. wątek możecie skasować :P
Napisano 3 Maj 200520 l Autor Hej Ludzie , Jeszcze jedna sprawa !! , z tym mirrorem niby , ta metoda którą powyżej napisałem jest troche kiepaśna , można modelować z jdnej strony , to z drugiej też ładnie widać ale gdy przychodzi przeciąć obiekt to już gorzej bo przecięcie sie nie odbija na 2 cześci ( wiec raz zrobiłem przeciecie raz na 1 raz na 2 i dupa potem nic nie działało bo punkty nie byłe w takiej samej odlegóści od osi :/ ) Pomocy ! macie jakiś inny sposób do Lightwave ?