Napisano 4 Maj 200519 l Witam.Od razu mowie ze szukalem tematow na temat(ale mi sie napisalo:P) 'ciecia' i ustawiania blueprintow.Chodzi mi o to ze sciagnalem sobie printy samochodu ale wszystkie rzuty sa na jednym obrazku i nie wiem jak je podzielic zeby potem zgraly sie ze soba.Wiec moze wy mi pomozecie.Jak je 'pociac'?
Napisano 4 Maj 200519 l Jak dla mnie taki obraz powinien wystarczyć jako opis tej procedury: Znasz wymiary rzeczywiste samochodu -> znasz wymiary dla plane'ów w max'ie A szukanie an forum też coś mi lepiej poszło. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=12297 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14027 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=6336 Chociaż co niektóre posty w tych tematach mają na celu nie wyjaśnienie, jak ustawiać printy, tylko uzmysłowienie tego, że dopasowane względem siebie blueprinty to RZADKOŚĆ
Napisano 4 Maj 200519 l Autor Znalazlem wszystkie z tych watkow ktore wyzej wskazales i doszedlem do wniosku ze one mi nie pomoga.
Napisano 4 Maj 200519 l Wątki te miały ustrzec przed ewentualnym kolejnym pytaniem, dlaczego blueprinty nie pasują do siebie. Wracając do pytania głównego: Na załączonym do powyższego posta screen'ie można zobaczyć, jak zazwyczaj blueprinty są umieszczane w scenie, podejrzewam, że nic nowego na tym screen'ie nie zobaczyłeś. Teraz, gdy już wiesz / wiedziałeś, jak pociąć blueprinty, używasz w photoshopie np. narzędzia 'crop' Aby w max'ie blueprinty miały odpowiednie proporcje, plane'y tworzysz zgodnie z rzeczywistymi wymiarami samochodu (ewentualnie niezgodnie, ale ważne żeby wszystkie wymiary skalować taką samą proporcją). Nakładasz blueprinty na plane'y, jeśli konieczne - dodajesz modyfikator uvw map i klikaszw opcję 'fit' Teraz który etap jest niejasny?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto