vilmar Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Mam pytanie jak zrobić texturę lekko zabrudzonej szybki
vilmar Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 Ale zabrudzenia musze narysować w jakimś progsie czy jak ? i jak zrobić światło takie jak od latarki s=ze słabą bateria dzięx
AGmakonts Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 no najlepiej narysuj w ps'ie albo innym podobnym sofciku. A tego drugiego to zbytnio nie kapuje
kuba333 Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 AGmakonts, jemu chyba chodzi o teń pomarańczowy odcień. Na pewno musisz zmienić kolor światła i może trochę mniejsze.
vilmar Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 chodzi mi o to żeby zrobić taki sprzęcik jakiś i za pobrudzoną szybką jest wskaźnik taki jak w sprzęcie do mieżenia ciśnienia i chce żeby podświetlała go żaróweczka od dołu
AGmakonts Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 to przydadzą Ci się tak: 1) Mapka reflect 2) Mapka refract 3) Mapka gloosy (to nie jest konieczne) 4) Jakiś ładny plik IES 3) UVW map ;) (to wiadomo) Robisz mareriał szkła i wsadzasz te mapki które zrobisz. Zrób je tak by czarne plamy twozyły okrag wokó białej części która będzie czysta (albo na odwrót mi się to zawsze miesza) nakładasz tem materiał na jakis cylinderek odpowiadający za szybke a od dołu światło photometric z owym IES'em
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się