vilmar Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 Mam pytanie jak zrobić texturę lekko zabrudzonej szybki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 materiałem blend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 albo odpowiednie mapy w reflect i refract Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilmar Napisano 5 Maj 2005 Autor Share Napisano 5 Maj 2005 Ale zabrudzenia musze narysować w jakimś progsie czy jak ? i jak zrobić światło takie jak od latarki s=ze słabą bateria dzięx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 no najlepiej narysuj w ps'ie albo innym podobnym sofciku. A tego drugiego to zbytnio nie kapuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba333 Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 AGmakonts, jemu chyba chodzi o teń pomarańczowy odcień. Na pewno musisz zmienić kolor światła i może trochę mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 I jeszcze zanikanie włączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilmar Napisano 5 Maj 2005 Autor Share Napisano 5 Maj 2005 chodzi mi o to żeby zrobić taki sprzęcik jakiś i za pobrudzoną szybką jest wskaźnik taki jak w sprzęcie do mieżenia ciśnienia i chce żeby podświetlała go żaróweczka od dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 to przydadzą Ci się tak: 1) Mapka reflect 2) Mapka refract 3) Mapka gloosy (to nie jest konieczne) 4) Jakiś ładny plik IES 3) UVW map ;) (to wiadomo) Robisz mareriał szkła i wsadzasz te mapki które zrobisz. Zrób je tak by czarne plamy twozyły okrag wokó białej części która będzie czysta (albo na odwrót mi się to zawsze miesza) nakładasz tem materiał na jakis cylinderek odpowiadający za szybke a od dołu światło photometric z owym IES'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się