Napisano 5 Maj 200519 l Kurcze , robie mapke UV głowy ale nie moge uzyskać takiego efektu jak np na obrazku nr 1 , nie wiedzieć czemu wychodzi mi coś takiego jak na obrazku nr 2 :/ , juz próbowałem wielu opcji ale nic normalnie mi sie nie udaje zmienic :/ O co tu biega ?
Napisano 5 Maj 200519 l przed unwrapem dajesz uvw map ty masz mapowanie plenarne a tam jest cylindryczne
Napisano 5 Maj 200519 l Ciekawe jak zrobić planarne mapowanie głowy żeby wyszedł obrazek nr 2. Ja nie potrafię, może wytłumaczysz. nr 2 jest sferyczne (prawdopodobnie) i było by OK gdyby je obrócić. Wystarczy gizmo mapowania obrócić o 90 stopni względen pionowej osi. Można to też zrobić cylindrycznym tylko znowu musisz pamiętać o tym gdzie 'zaczyna' się mapowanie (z którego miejsca rozwija się cylinder. Będzie to linia o inny kolorze (zdaje się żółta ale mogę się mylić)
Napisano 5 Maj 200519 l bacry byćmoże sferyczne nie przyglądałem sie u mnie wszystkie linie są żółte :) ta o którą ci chodzi u mnie jest zielona :)
Napisano 5 Maj 200519 l Autor do kitu , dałem uv cylindryczne i też dziwnie wyszło , muszem chyba jakiegos tutka dorwać :/
Napisano 6 Maj 200519 l naprawdę nie potrzebujesz tutka tylko pomyśl logicznie i porównaj z twoim obrazkiem. A jak masz inną siatkę to zawsze będzie troszkę inaczej wyglądać.
Napisano 6 Maj 200519 l przesunąłeś tą zieloną linie?? pokaż co wychodzi co do tutków to zobacz mapowanie głowy aliena
Napisano 7 Maj 200519 l Autor Nie bedzie żadnej zielonej lini bo pracuje w Lightwave ! :] Nie wiem , moze mozna tom mape uv jakoś tam zmodyfikować ale puki co próbowałem wielu sztuczek i zawsze coś nie tak jest :/ ( ktoś ma tutka niech daje plz )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto