Posted May 5, 200520 yr Kurcze , robie mapke UV głowy ale nie moge uzyskać takiego efektu jak np na obrazku nr 1 , nie wiedzieć czemu wychodzi mi coś takiego jak na obrazku nr 2 :/ , juz próbowałem wielu opcji ale nic normalnie mi sie nie udaje zmienic :/ O co tu biega ?
May 5, 200520 yr Ciekawe jak zrobić planarne mapowanie głowy żeby wyszedł obrazek nr 2. Ja nie potrafię, może wytłumaczysz. nr 2 jest sferyczne (prawdopodobnie) i było by OK gdyby je obrócić. Wystarczy gizmo mapowania obrócić o 90 stopni względen pionowej osi. Można to też zrobić cylindrycznym tylko znowu musisz pamiętać o tym gdzie 'zaczyna' się mapowanie (z którego miejsca rozwija się cylinder. Będzie to linia o inny kolorze (zdaje się żółta ale mogę się mylić)
May 5, 200520 yr bacry byćmoże sferyczne nie przyglądałem sie u mnie wszystkie linie są żółte :) ta o którą ci chodzi u mnie jest zielona :)
May 5, 200520 yr Author do kitu , dałem uv cylindryczne i też dziwnie wyszło , muszem chyba jakiegos tutka dorwać :/
May 6, 200520 yr naprawdę nie potrzebujesz tutka tylko pomyśl logicznie i porównaj z twoim obrazkiem. A jak masz inną siatkę to zawsze będzie troszkę inaczej wyglądać.
May 6, 200520 yr przesunąłeś tą zieloną linie?? pokaż co wychodzi co do tutków to zobacz mapowanie głowy aliena
May 7, 200520 yr Author Nie bedzie żadnej zielonej lini bo pracuje w Lightwave ! :] Nie wiem , moze mozna tom mape uv jakoś tam zmodyfikować ale puki co próbowałem wielu sztuczek i zawsze coś nie tak jest :/ ( ktoś ma tutka niech daje plz )
Create an account or sign in to comment