Jump to content

Texturowanie UV - problem


Recommended Posts

Kurcze , robie mapke UV głowy ale nie moge uzyskać takiego efektu jak np na obrazku nr 1 , nie wiedzieć czemu wychodzi mi coś takiego jak na obrazku nr 2 :/ , juz próbowałem wielu opcji ale nic normalnie mi sie nie udaje zmienic :/ O co tu biega ?

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe jak zrobić planarne mapowanie głowy żeby wyszedł obrazek nr 2. Ja nie potrafię, może wytłumaczysz.

nr 2 jest sferyczne (prawdopodobnie) i było by OK gdyby je obrócić. Wystarczy gizmo mapowania obrócić o 90 stopni względen pionowej osi. Można to też zrobić cylindrycznym tylko znowu musisz pamiętać o tym gdzie 'zaczyna' się mapowanie (z którego miejsca rozwija się cylinder. Będzie to linia o inny kolorze (zdaje się żółta ale mogę się mylić)

Link to comment
Share on other sites

Nie bedzie żadnej zielonej lini bo pracuje w Lightwave ! :] Nie wiem , moze mozna tom mape uv jakoś tam zmodyfikować ale puki co próbowałem wielu sztuczek i zawsze coś nie tak jest :/ ( ktoś ma tutka niech daje plz )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy