Napisano 5 Maj 200519 l No przykladowo mam felge, i chce ja exportowac do maxa...i mniej wiecej z jaka iloscia poly mam to wyexportowac. Tak w granicach rozsadku. I po exporcie trzeba jeszcze cos z modelem robic ??
Napisano 5 Maj 200519 l jak będziesz exportował i utworzy już ci mesh to looknij jak to wygląda w viewporcie - czy nei ma bugów, krzywizn krawędzi etc ;) ja tak średnio suwaczek daje n apołowe ale często starczy na niższe wartości ;) zależy jak ta felga wygląda bo jak jest masa okrągłych , wklęsłuch i bardziej zaawansowaych że tak powiem kształtów to mierz wyżej ;)
Napisano 5 Maj 200519 l a ja polecam eksperymentowanie z eksportem do iges i ustawieniami meshowania nurbsow w maxdla renderingu. max ma o dziwo bardzo przyjemne i rozbudowane te opcje. dodatkowy plus to mozliwosc ustawienia low preview :)
Napisano 5 Maj 200519 l SansSerif -- >> Moglbys napisac cos wiecej o eksporcie za pomoca formatu iges... bo probowalem sie w tym bawic ale za kazdym razem ktores z elementow podczas renderingu wygladaly jak Ghosted:P I czy nie jest przeszkoda to ze Rhino ma tylko "modul" iges dla maxa 5 a ja mam maxa 7? POZDRAWIAM
Napisano 5 Maj 200519 l przy eksporcie do iges z rhino do maxa czasem trzeba potestowac z tym jaka opcje wybrac w rhino, max roznie interpretuje igesy i czasem rozwalaja sie trimy. W max eksperymentuj z parametrami Surface Approximation dla renderingu, tam jest bardzo przydatna opcja Merge. jak masz cos w max "ghosted" to znaczy ze zle zbudowales model w rhino. uzywaj bonustoolsa z kolorowaniem surfow by miec poprawnie poodwracane powierzchnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto