Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No przykladowo mam felge, i chce ja exportowac do maxa...i mniej wiecej z jaka iloscia poly mam to wyexportowac. Tak w granicach rozsadku. I po exporcie trzeba jeszcze cos z modelem robic ??

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak będziesz exportował i utworzy już ci mesh to looknij jak to wygląda w viewporcie - czy nei ma bugów, krzywizn krawędzi etc ;) ja tak średnio suwaczek daje n apołowe ale często starczy na niższe wartości ;) zależy jak ta felga wygląda bo jak jest masa okrągłych , wklęsłuch i bardziej zaawansowaych że tak powiem kształtów to mierz wyżej ;)

Napisano

a ja polecam eksperymentowanie z eksportem do iges i ustawieniami meshowania nurbsow w maxdla renderingu. max ma o dziwo bardzo przyjemne i rozbudowane te opcje. dodatkowy plus to mozliwosc ustawienia low preview :)

Napisano

SansSerif -- >> Moglbys napisac cos wiecej o eksporcie za pomoca formatu iges... bo probowalem sie w tym bawic ale za kazdym razem ktores z elementow podczas renderingu wygladaly jak Ghosted:P

I czy nie jest przeszkoda to ze Rhino ma tylko "modul" iges dla maxa 5 a ja mam maxa 7?

POZDRAWIAM

Napisano

przy eksporcie do iges z rhino do maxa czasem trzeba potestowac z tym jaka opcje wybrac w rhino, max roznie interpretuje igesy i czasem rozwalaja sie trimy.

W max eksperymentuj z parametrami Surface Approximation dla renderingu, tam jest bardzo przydatna opcja Merge.

jak masz cos w max "ghosted" to znaczy ze zle zbudowales model w rhino. uzywaj bonustoolsa z kolorowaniem surfow by miec poprawnie poodwracane powierzchnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności