DonVito Corleone Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 No przykladowo mam felge, i chce ja exportowac do maxa...i mniej wiecej z jaka iloscia poly mam to wyexportowac. Tak w granicach rozsadku. I po exporcie trzeba jeszcze cos z modelem robic ??
Hindus Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 jak będziesz exportował i utworzy już ci mesh to looknij jak to wygląda w viewporcie - czy nei ma bugów, krzywizn krawędzi etc ;) ja tak średnio suwaczek daje n apołowe ale często starczy na niższe wartości ;) zależy jak ta felga wygląda bo jak jest masa okrągłych , wklęsłuch i bardziej zaawansowaych że tak powiem kształtów to mierz wyżej ;)
SansSerif Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 a ja polecam eksperymentowanie z eksportem do iges i ustawieniami meshowania nurbsow w maxdla renderingu. max ma o dziwo bardzo przyjemne i rozbudowane te opcje. dodatkowy plus to mozliwosc ustawienia low preview :)
MohSETH Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 SansSerif -- >> Moglbys napisac cos wiecej o eksporcie za pomoca formatu iges... bo probowalem sie w tym bawic ale za kazdym razem ktores z elementow podczas renderingu wygladaly jak Ghosted:P I czy nie jest przeszkoda to ze Rhino ma tylko "modul" iges dla maxa 5 a ja mam maxa 7? POZDRAWIAM
SansSerif Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 przy eksporcie do iges z rhino do maxa czasem trzeba potestowac z tym jaka opcje wybrac w rhino, max roznie interpretuje igesy i czasem rozwalaja sie trimy. W max eksperymentuj z parametrami Surface Approximation dla renderingu, tam jest bardzo przydatna opcja Merge. jak masz cos w max "ghosted" to znaczy ze zle zbudowales model w rhino. uzywaj bonustoolsa z kolorowaniem surfow by miec poprawnie poodwracane powierzchnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się