Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jak będziesz exportował i utworzy już ci mesh to looknij jak to wygląda w viewporcie - czy nei ma bugów, krzywizn krawędzi etc ;) ja tak średnio suwaczek daje n apołowe ale często starczy na niższe wartości ;) zależy jak ta felga wygląda bo jak jest masa okrągłych , wklęsłuch i bardziej zaawansowaych że tak powiem kształtów to mierz wyżej ;)

Napisano

a ja polecam eksperymentowanie z eksportem do iges i ustawieniami meshowania nurbsow w maxdla renderingu. max ma o dziwo bardzo przyjemne i rozbudowane te opcje. dodatkowy plus to mozliwosc ustawienia low preview :)

Napisano

SansSerif -- >> Moglbys napisac cos wiecej o eksporcie za pomoca formatu iges... bo probowalem sie w tym bawic ale za kazdym razem ktores z elementow podczas renderingu wygladaly jak Ghosted:P

I czy nie jest przeszkoda to ze Rhino ma tylko "modul" iges dla maxa 5 a ja mam maxa 7?

POZDRAWIAM

Napisano

przy eksporcie do iges z rhino do maxa czasem trzeba potestowac z tym jaka opcje wybrac w rhino, max roznie interpretuje igesy i czasem rozwalaja sie trimy.

W max eksperymentuj z parametrami Surface Approximation dla renderingu, tam jest bardzo przydatna opcja Merge.

jak masz cos w max "ghosted" to znaczy ze zle zbudowales model w rhino. uzywaj bonustoolsa z kolorowaniem surfow by miec poprawnie poodwracane powierzchnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności