Gość Margo Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 hej czy da sie nałożyć tekstury w 3ds maxi i przekonwertować je do openGL'a ?? jeśli tak to jakim programem było by najlepiej?? próbowałam poliTransem ale jakoś nie wychodzi :(
bioderm Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 tzn chcesz zaladowac do programu opengl, model *.3ds razem z koordynatami UVW ? nie rozumiem co masz na mysli mowiac "przekonwertowac je do opengl'a". przeciez do opengl'a mozna zaladowac wszystko, wystarczy tylko napisac odpowiedni podprogram. poczytaj sobie o strukturze plikow 3ds ( http://www.spacesimulator.net/tut4_3dsloader.html ),albo sciagnij jakies tutki ladujace takie modele.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się