Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam , wiecie napewno ze animka samych oczów nie sprawia kłopotu prawie nikomu ( np za pomoca kosci ) ale gdy do tego dołoże postać to juz lipa , czasami zdarza sie ze postac porusza sie tu a oczy zostają abo wogóle taka lipa wychodzi ze kapa. No i nie wiem , mozecie napisać tak teoretycznie jak radzicie sobie z tym problemem. Np czy dajecie wagi oczom a osobno cielsku czy robicie za pomoca kosci , a czy moze oczy z cialem to ten sam jeden oiekt itp , Prosze wytłumaczcie to jakoś prosto :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyznam ze sam narazie wkradam sie w tajniki riggowania ale ja bym zrobil tak; najpierw look-at constraint (czyjaktosietam nazywa) a potem attachem do postaci/kości głowy. Jeśli to co napisalem to bzdury to srry :P

Napisano

Tak jak napisał Plastique tylko attache nie do ciała a wyłącznie do kości (lub w bipedzie do obiektu head). Przy riggowaniu głowy odkształcenie musi być sztywne nie deformowalne. Inaczej oczy będą uciekać. Trzeba jeszcze zrigować powieki. itd. To bardzo trudna sztuka i niewielu na świecie potrafi zrobić naprawdę realną animacje twarzy:(

Napisano

ostatnio wlasnie sie z tym meczylem i przebrnalem gdyz robilem postac bez glowy z oczami w srodku ciala.. wiec jest wiele sposobow zeby to dobrze zrobic, zalezy od postaci. Ja dodalem nowa kosc i przypisalem do niej wagi calej twarzy wraz z obszarem oczu, dzieki temu gdy postac sie zgina oczy nie wtapiaja sie w cialo i nie ma zadnych niepozadanych odksztalcen.Kosc oczywiscie podpinasz linkiem do reszty szkieletu tak ze calosc trzyma sie kupy. Jedyny problem to wtapianie sie teraz calej zwagowanej twarzy w reszte mesha, oczywiscie wystarczy zwagowac odpowiednie obszary relative i po problemie.Potem mimike juz morfingiem i jest git:)pozdrufki

Napisano

poki oczy sa okragle to tak jak Plastique pisal, jak sa jajowate albo cos w tym stylu to troszke innaczej to wyglada, ale zasada linkowania oczow do kosci glowy i kontrolowania za pomoca look-at-constrain jest taka sama.

Napisano

ja chcialem jajowate oczy i LookAt nie za bardzo tutaj dzialal..wiec wykorzystalem cos takiego jak w zalaczonym pliku (do animacji zrenic)

:) podziekowania dla sbx'a. moze ci sie przyda.pozdrufki

Napisano
  • Autor

Oh dzieki wam , choc nie wiem czy cos mi to da bo ja nie maxa uzywam :) ( LW ) :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.