hkropinski Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 Witam! mam taki problem: Mam plane i nakładam na niego teksturę auta od boku. wszystko jest dokładnie wymierzone, rozmiar zdjęcia odpowiedni, a wymiary plane dobre. Jednak kiedy nakładam auto, wtedy całe auto jest niewyraźne. Widać wyraźnie piksele, tak jakbyśmy oglądali bardzo powiększony obraz. Jednak wymiary napewno są dobre ponieważ kiedy robię render wszystko wygląda ładnie. Proszę o pomoc bo przy takich rozmiarach nie da się tworzyć auta. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 musisz zmienic ustawienia OpenGL w preference settings maxa - beckground i bitmap na maxymalny jaki jest dostepny (prawdopodobnie jest to 1024px dla beckground i 512 dla bitmap), pez profesjonalnej karty graficznej wiecej chyba nie wyciagniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slate Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 No i uwierz, że da się modelować na standartowych ustawieniach, choć przyznam, że trzeba się przyzwyczaić. Ale po jakimś czasie, wśród tych wielgachnych pikseli, zaczniesz widzieć rasowe kształty np. forda mustanga :)) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 10 Maj 2005 Autor Share Napisano 10 Maj 2005 Dzięki, teraz jest OK. Ale jeszcze jedna rzecz nie daje mi spokoju. Kiedy twożę np. plane jest dobrze, ale kiedy tworzę drugiego wtedy na drugim z jednej strony jest OK, a z drugiej jest przezroczyste. Co jest tego powodem? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 musisz doczytać trochę teori na temat "normalnej do płaszczyzny", krótko - madaj jakikolwiek materiał z edytora tylko wciśnij "2-sided" w tym materiale, wtedy obydwie strony płaszczyzny beda widoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slate Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 Wprzedzając może, czasami, np. po skopiowaniu drzwi, aby uzyskać grubość, konieczne jest użycie "flip normals" na dole w menu polygon, żeby z obu stron powłoka była skierowana na zewnątrz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się