Napisano 10 Maj 200519 l Witam! mam taki problem: Mam plane i nakładam na niego teksturę auta od boku. wszystko jest dokładnie wymierzone, rozmiar zdjęcia odpowiedni, a wymiary plane dobre. Jednak kiedy nakładam auto, wtedy całe auto jest niewyraźne. Widać wyraźnie piksele, tak jakbyśmy oglądali bardzo powiększony obraz. Jednak wymiary napewno są dobre ponieważ kiedy robię render wszystko wygląda ładnie. Proszę o pomoc bo przy takich rozmiarach nie da się tworzyć auta. Dzięki
Napisano 10 Maj 200519 l musisz zmienic ustawienia OpenGL w preference settings maxa - beckground i bitmap na maxymalny jaki jest dostepny (prawdopodobnie jest to 1024px dla beckground i 512 dla bitmap), pez profesjonalnej karty graficznej wiecej chyba nie wyciagniesz.
Napisano 10 Maj 200519 l No i uwierz, że da się modelować na standartowych ustawieniach, choć przyznam, że trzeba się przyzwyczaić. Ale po jakimś czasie, wśród tych wielgachnych pikseli, zaczniesz widzieć rasowe kształty np. forda mustanga :)) Pozdrawiam
Napisano 10 Maj 200519 l Autor Dzięki, teraz jest OK. Ale jeszcze jedna rzecz nie daje mi spokoju. Kiedy twożę np. plane jest dobrze, ale kiedy tworzę drugiego wtedy na drugim z jednej strony jest OK, a z drugiej jest przezroczyste. Co jest tego powodem? Dzięki
Napisano 10 Maj 200519 l musisz doczytać trochę teori na temat "normalnej do płaszczyzny", krótko - madaj jakikolwiek materiał z edytora tylko wciśnij "2-sided" w tym materiale, wtedy obydwie strony płaszczyzny beda widoczne.
Napisano 10 Maj 200519 l Wprzedzając może, czasami, np. po skopiowaniu drzwi, aby uzyskać grubość, konieczne jest użycie "flip normals" na dole w menu polygon, żeby z obu stron powłoka była skierowana na zewnątrz. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto