Skocz do zawartości

bład przed renderem


David14

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

materiał który zadałeś tym obiektom musi zawierać bitmapę, koordynaty uv definiują jak na wygladać ta bitmapa na obiekcie. Jak obiekt ich nie ma to render "nie wie jak ją wyswietlić". nadaj tym obiektom jakiś modyfikator który definiuje uv, jest ich kilka w maxi-e, np "uvw map". znzjdziesz je w zakładce "modifers"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności