danilo2 Napisano 13 Maj 2005 Share Napisano 13 Maj 2005 Mam takie pytanie - za pomocą jakiej metody najlepiej zanimować w 3ds maxie głowę - tzn. mimikę, ruchy ust itp... jest to głowa na tyle high poly, że normalne modyfikacje polygonamy i vertexami chyba by nie dały dobrego efektu... Jak najlepiej "otworzyć usta tej postaci czy zrobić jakieś gesty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 13 Maj 2005 Share Napisano 13 Maj 2005 Najlepszym sposobem jest użycie morphera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się