Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja mam pytanie z innej beczki :)

 

Dajmy na to ze mam potac i chce ją w coś odziać. Jak robic ubrania.

 

#1 model jest np. z box1 to ubranie modelowac jakby na postaci z tego samoego box1

czy

#2 model postaci o box1 a np kurtke z box2 ???

 

 

Jak radzicie i jak by sie animowało powiem np. szalu odnoszac sie do #1.

 

 

thx

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym postawił na rozwiązanie nr2, co do animki to nie wiem bo w ten sposób to mi sie wydaje trodniejsze niż robienie np gaci z nowego boxa ;) pozdrawiam.

Napisano

nie bardzo rozumiem twoje rozwiązania #1 i #2. Generalnie to łaczenie obu technik. Kopiujesz wymodelowanego człowieka, potem na tej siatce modelujesz ubranie i kasujesz niepotrzebne poligony. Tak IMHO najłatwiej. oczywiście o ile chcesz to animować. Bo jak nie to możesz bezpośrednio na wymodelowanych obiekcie bez kopiowania i kasowania, tylko musisz zadbać o to by były wyraźne różnice między ciałem a ubraniem w obiekcie (żeby to wszystko nie wydawało się jednym 'organizmem ubraniowo-ludzkim')




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności