lord_saskybody Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 Ja mam pytanie z innej beczki :) Dajmy na to ze mam potac i chce ją w coś odziać. Jak robic ubrania. #1 model jest np. z box1 to ubranie modelowac jakby na postaci z tego samoego box1 czy #2 model postaci o box1 a np kurtke z box2 ??? Jak radzicie i jak by sie animowało powiem np. szalu odnoszac sie do #1. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 ja bym postawił na rozwiązanie nr2, co do animki to nie wiem bo w ten sposób to mi sie wydaje trodniejsze niż robienie np gaci z nowego boxa ;) pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grendel Napisano 26 Maj 2005 Share Napisano 26 Maj 2005 Jeżeli zdecydowałbyś się na to drugie rozwiązanie , to możesz wrzucić obiekt postaci do SILO http://www.nevercenter.com/silo/new_for_14/ i TYPOLOGY BRUSHEM narysować ubranie bezpośrednio na postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 26 Maj 2005 Share Napisano 26 Maj 2005 nie bardzo rozumiem twoje rozwiązania #1 i #2. Generalnie to łaczenie obu technik. Kopiujesz wymodelowanego człowieka, potem na tej siatce modelujesz ubranie i kasujesz niepotrzebne poligony. Tak IMHO najłatwiej. oczywiście o ile chcesz to animować. Bo jak nie to możesz bezpośrednio na wymodelowanych obiekcie bez kopiowania i kasowania, tylko musisz zadbać o to by były wyraźne różnice między ciałem a ubraniem w obiekcie (żeby to wszystko nie wydawało się jednym 'organizmem ubraniowo-ludzkim') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi