Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ja mam pytanie z innej beczki :)

 

Dajmy na to ze mam potac i chce ją w coś odziać. Jak robic ubrania.

 

#1 model jest np. z box1 to ubranie modelowac jakby na postaci z tego samoego box1

czy

#2 model postaci o box1 a np kurtke z box2 ???

 

 

Jak radzicie i jak by sie animowało powiem np. szalu odnoszac sie do #1.

 

 

thx

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 875
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym postawił na rozwiązanie nr2, co do animki to nie wiem bo w ten sposób to mi sie wydaje trodniejsze niż robienie np gaci z nowego boxa ;) pozdrawiam.

Napisano

nie bardzo rozumiem twoje rozwiązania #1 i #2. Generalnie to łaczenie obu technik. Kopiujesz wymodelowanego człowieka, potem na tej siatce modelujesz ubranie i kasujesz niepotrzebne poligony. Tak IMHO najłatwiej. oczywiście o ile chcesz to animować. Bo jak nie to możesz bezpośrednio na wymodelowanych obiekcie bez kopiowania i kasowania, tylko musisz zadbać o to by były wyraźne różnice między ciałem a ubraniem w obiekcie (żeby to wszystko nie wydawało się jednym 'organizmem ubraniowo-ludzkim')

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.