Napisano 24 Maj 200519 l Ja mam pytanie z innej beczki :) Dajmy na to ze mam potac i chce ją w coś odziać. Jak robic ubrania. #1 model jest np. z box1 to ubranie modelowac jakby na postaci z tego samoego box1 czy #2 model postaci o box1 a np kurtke z box2 ??? Jak radzicie i jak by sie animowało powiem np. szalu odnoszac sie do #1. thx
Napisano 24 Maj 200519 l ja bym postawił na rozwiązanie nr2, co do animki to nie wiem bo w ten sposób to mi sie wydaje trodniejsze niż robienie np gaci z nowego boxa ;) pozdrawiam.
Napisano 26 Maj 200519 l Jeżeli zdecydowałbyś się na to drugie rozwiązanie , to możesz wrzucić obiekt postaci do SILO http://www.nevercenter.com/silo/new_for_14/ i TYPOLOGY BRUSHEM narysować ubranie bezpośrednio na postaci
Napisano 26 Maj 200519 l nie bardzo rozumiem twoje rozwiązania #1 i #2. Generalnie to łaczenie obu technik. Kopiujesz wymodelowanego człowieka, potem na tej siatce modelujesz ubranie i kasujesz niepotrzebne poligony. Tak IMHO najłatwiej. oczywiście o ile chcesz to animować. Bo jak nie to możesz bezpośrednio na wymodelowanych obiekcie bez kopiowania i kasowania, tylko musisz zadbać o to by były wyraźne różnice między ciałem a ubraniem w obiekcie (żeby to wszystko nie wydawało się jednym 'organizmem ubraniowo-ludzkim')