Napisano 29 Maj 200321 l slabiutko scena policzona.. bawiles sie fotonami moze kiedys ?? to jest bardzo plaskie !! ale fajny watek.. moze cos z tego urosnie chcesz moze podac jakas teorie co do tych obrazkow ? pozdro fotoas
Napisano 29 Maj 200321 l A może by tak jakieś cienie?? :) Oświetlenie to nie tylko padające światło, ale także (a raczej przede wszystkim) cień!!
Napisano 30 Maj 200321 l Fotoas! Fotoas! Panie i panowie, gorący doping dla kolegi Fotoasa, bo niecodzinnie mozemy słuchac nowej filozofii... :-))) A tak poza tym to bedzie cd tego pokoiku z cieniamie, czy to jush EOT??
Napisano 30 Maj 200321 l Autor bedzie cd, zaraz jak zorganizuje sobie czas :) no i oczywiscie sie podszkole w tym temacie... pozdr.
Napisano 31 Maj 200321 l nie mowilem ze ja chce podac teorie.. mialem na mysli ze tworca chce jakos sie wykazac.. ale.. wiadomo ze sa pewne zasady robienia scen dziennych, nocnych, porannych ale ni epotrafie panowie tak czysto i przejzyscie tego opisac, nie znam sie i juz.. pozdro fotoas
Napisano 9 Lipiec 200321 l Autor wreszcie znalazlem czas na poprawki, cos wymodzilem i tak mi wyszlo:
Napisano 9 Lipiec 200321 l Autor wreszcie znalazlem czas na poprawki, cos wymodzilem i tak mi wyszlo:
Napisano 17 Lipiec 200321 l no nareszcie.. juz myslalem ze ten watek padnie wyglada pieknie, jestem jak najbardziej ZA !! jeszcze tylko trzasnij lekki opis jak swiatelka poukladales do kazdej ze scen i parametruf kilka a zacznie sie powazna gadka najbardziej mi si epodoba scena w nocy, przy swietle ksiezyca pozdro fotoas
Napisano 17 Lipiec 200321 l Autor ok. oto parametry: - nie zastosowalem fotonow. - 3 zrodla swiatla (2x omni i 1x arealight) - jedno omni na symulacje sloneczka (indirect off) - arealight w oknie (indirect off) - i ostatnie omni- doswietlenie pomieszczenia w wewnatrz (indirect on!). (wszystkie zrodla oczywiscie brazilowskie ;)) parametry renderingu: luma server -indirect illumination : on - global illumination: lock to image rate =on - view rate = od 8 do 15 (w zaleznosci jak jak chcemy dokladniej) - indirect energy filters =1.0 i 1.0 ale za to w materiale brazil utility podkrecam do 2.0 i 2.0 w zaleznosci od wlasnosci symulowanego materialu - shader degradation = quick shade (jak kto woli) no i z podstaw to tyle pozdr.
Napisano 17 Lipiec 200321 l Autor rozdzielczosc lipna bo tylko 320x250 wiec i czas krotki w granicach 2 minut ale przy tych ustawieniach na celeronie 1.7Gh/512 RAM ustawiajac wieksze rodzielczosci nie ma az tak drastycznej roznicy w czesie renderingu - niech sie 4krotnie wydluzy czas - da sie przezyc ;)
Napisano 18 Lipiec 200321 l super !! to si enazywa oswietlenie :) szkoda ze taki maly render, nie widac dokladnie czy sa bledy a jesli to jakie maly kontrast jakos ale ten czas jest genialny :)... co do jakosci nie bede sie wypowiadal, bo maly render, ale jakos blado tociagle wyglada , moze podjedzz cieniami Area w oknie ? stara technika, dales za czy przed framuga ? a areawewnatrz to gdzie dokladnie umiesciles ? tak z ciekawosci sie pytam moze pusc screena z Viewporta..:) fejkowanie to podstawa, jesli cenisz sobie swoj czas :) pozdro fotoas
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor Swiatlo area jest za oknem czyli mozna wylaczyc rzucanie ciania przez szklo jak kto woli. W wewnatrz jest tylko omni i to z mala wartoscia. Fotoas - co do kontrastow to wydaje mi sie tak z obserwacji, ze w pomieszczeniu gdzie sciany i sufit sa biale jest z regoly dobre doswietlenie nawet z malego okna ale pozmieniam - owszem- dzieki. - viewpotra zalacze ale pozniej bo teraz nie nadaje ze swego kompa. pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto