Napisano 29 Maj 200519 l Witam Za cholerę nie mogę wyekstrudować tego kształtu tak jak bym chciał. Zaznaczam, że wierzchołki są zweldowane, wszystko jest pozamykane itd. O co tu chodzi?
Napisano 29 Maj 200519 l trzeba dać Flip na niektore polygony -> przekonwertuj do editable poly i poodwracaj te scianki co trzeba
Napisano 30 Maj 200519 l od tego splajnu zewnecznego odejmij okręgi operacją "booloean" i dopiero potem extrude - powinno być dobrze. uwaga: wszystkie splajny musisz mieć połaczone w jeden obiekt "editable spline" i pracować na "podobiekcie - spline"
Napisano 30 Maj 200519 l bevel to modyfikator do extrudowania splineów eee...że co?! 1)a co extrude nie jest do extrudowania ?! 2)a co poly z obiektu bevelem nie wyekstrudujesz ?! 3) bevel to modyfikator do wyciągania i symetrycznego poszerzania/zwężania wyciągniętego(wyextrudownaego- jak wolicie) vertexa/polygona/edge i co tam jeszcze chcecie...:P Faun- jak zrobiłeś to co Ser napisał i dało Ci taki efekt jak pokazałeś to użyj modyfikatora Normal modifier są tylko dwie opcje flip do odwracania normalnych scianek i unify by te scianki, które sa mniejszością zostały odwrócone normalnymi w takim samym kierunku jaki ma większość scianek...uff Any questions...?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto