Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Za cholerę nie mogę wyekstrudować tego kształtu tak jak bym chciał. Zaznaczam, że wierzchołki są zweldowane, wszystko jest pozamykane itd. O co tu chodzi?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

od tego splajnu zewnecznego odejmij okręgi operacją "booloean" i dopiero potem extrude - powinno być dobrze.

uwaga: wszystkie splajny musisz mieć połaczone w jeden obiekt "editable spline" i pracować na "podobiekcie - spline"

Napisano
bevel to modyfikator do extrudowania splineów

 

eee...że co?! 1)a co extrude nie jest do extrudowania ?! 2)a co poly z obiektu bevelem nie wyekstrudujesz ?! 3) bevel to modyfikator do wyciągania i symetrycznego poszerzania/zwężania wyciągniętego(wyextrudownaego- jak wolicie) vertexa/polygona/edge i co tam jeszcze chcecie...:P

 

Faun- jak zrobiłeś to co Ser napisał i dało Ci taki efekt jak pokazałeś to użyj modyfikatora Normal modifier są tylko dwie opcje flip do odwracania normalnych scianek i unify by te scianki, które sa mniejszością zostały odwrócone normalnymi w takim samym kierunku jaki ma większość scianek...uff

Any questions...?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności