Faun Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Witam Za cholerę nie mogę wyekstrudować tego kształtu tak jak bym chciał. Zaznaczam, że wierzchołki są zweldowane, wszystko jest pozamykane itd. O co tu chodzi?
3dsmaxman Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 trzeba dać Flip na niektore polygony -> przekonwertuj do editable poly i poodwracaj te scianki co trzeba
Ser Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 od tego splajnu zewnecznego odejmij okręgi operacją "booloean" i dopiero potem extrude - powinno być dobrze. uwaga: wszystkie splajny musisz mieć połaczone w jeden obiekt "editable spline" i pracować na "podobiekcie - spline"
La R Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 bevel to modyfikator do extrudowania splineów eee...że co?! 1)a co extrude nie jest do extrudowania ?! 2)a co poly z obiektu bevelem nie wyekstrudujesz ?! 3) bevel to modyfikator do wyciągania i symetrycznego poszerzania/zwężania wyciągniętego(wyextrudownaego- jak wolicie) vertexa/polygona/edge i co tam jeszcze chcecie...:P Faun- jak zrobiłeś to co Ser napisał i dało Ci taki efekt jak pokazałeś to użyj modyfikatora Normal modifier są tylko dwie opcje flip do odwracania normalnych scianek i unify by te scianki, które sa mniejszością zostały odwrócone normalnymi w takim samym kierunku jaki ma większość scianek...uff Any questions...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się