werfik Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 sorki.. mam2 walce jeden nad drugim i w nich bones.. jak przypisac te walce do bones ???? zeby poruszaly sie kosci/walce/ a nie tylko bones???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 przypisz modyfikator skin do cylidnra dodaj tam kość i ustaw envelopes żeby wszystki verteksy były w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 Marvey...jest latwiejszy sposoob...wystarczy zlinkowac cylindry do odpowiednich kosci... "link" i tyle:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 Werfik.... w maxie patent jest taki... żę wystarczy zę odpowiednio zlinkujesz walce.... i już moga działać jak kości ;) Bones to tylko forma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Share Napisano 30 Maj 2005 ...nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Share Napisano 30 Maj 2005 no jak polinkuje walce to sie oba ruszaja ale nie jak reka :/ a jak linkuje walce do kosci to nie dziala.. :// prosba napiszcie prosto i najlatwiej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 ---edit--- musisz dać kilka kości nie jedną i IK (animation->ik solvers->hi solver i przeciągasz od pierwszej do ostatniej kosci) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 Man... linkujesz 1 cylinder do 1 kosci..... 2 cylinder do 2 kosci i finał.... Jak jestes uparty to na kazdy cylinder załóż skina.... i poskinuj kosteczkami... I jeszcze jedno.... nigdy 2 cylindry nie bedą chodzić jak ręka.... puki ich jak ręce nie wyanimujesz ;) Jest jeszce coś takiego jak IK wie jesli animujesz "rece z kinematyką prostą... to krecisz cylindrami.... jesli Odwrotną... musisz założyc łańcuch IK. BTW.... F1 hasło:skin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Share Napisano 30 Maj 2005 :/ toz to nie moze byc trudne... jeszcze raz prosto.. 3 walce jeden nadr drugim, w srodku nich narysowane kosci.. co z czym polinkowac??? /chyba trzeba 1. kosc z 1. walecem, pozniej 2.kosc z 2. walcem i 3z3... ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 :/ ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle???? I tu jest błąd..... przeczytaj mój post jeszce raz.... i zauwaz ze nie mówie zeby linkowac kosć do walca... ale WALEC DO KOSCI!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Share Napisano 30 Maj 2005 no to zaznaczam walec, link, kosc, i zero efektu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Share Napisano 30 Maj 2005 musisz z zaznaczoną opcją link kliknąć i przeciągnąć od walca do kości #$^%^%^&$@$@!#@*& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Share Napisano 30 Maj 2005 no wlasnie sie okazalo ze linkuje zle :/ dzieks... 3dmax chyba jak media markt... nie dla idiotow ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi