werfik Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 sorki.. mam2 walce jeden nad drugim i w nich bones.. jak przypisac te walce do bones ???? zeby poruszaly sie kosci/walce/ a nie tylko bones????
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 przypisz modyfikator skin do cylidnra dodaj tam kość i ustaw envelopes żeby wszystki verteksy były w środku
Baldack Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Marvey...jest latwiejszy sposoob...wystarczy zlinkowac cylindry do odpowiednich kosci... "link" i tyle:P
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Werfik.... w maxie patent jest taki... żę wystarczy zę odpowiednio zlinkujesz walce.... i już moga działać jak kości ;) Bones to tylko forma :)
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 no jak polinkuje walce to sie oba ruszaja ale nie jak reka :/ a jak linkuje walce do kosci to nie dziala.. :// prosba napiszcie prosto i najlatwiej ...
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 ---edit--- musisz dać kilka kości nie jedną i IK (animation->ik solvers->hi solver i przeciągasz od pierwszej do ostatniej kosci)
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Man... linkujesz 1 cylinder do 1 kosci..... 2 cylinder do 2 kosci i finał.... Jak jestes uparty to na kazdy cylinder załóż skina.... i poskinuj kosteczkami... I jeszcze jedno.... nigdy 2 cylindry nie bedą chodzić jak ręka.... puki ich jak ręce nie wyanimujesz ;) Jest jeszce coś takiego jak IK wie jesli animujesz "rece z kinematyką prostą... to krecisz cylindrami.... jesli Odwrotną... musisz założyc łańcuch IK. BTW.... F1 hasło:skin
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 :/ toz to nie moze byc trudne... jeszcze raz prosto.. 3 walce jeden nadr drugim, w srodku nich narysowane kosci.. co z czym polinkowac??? /chyba trzeba 1. kosc z 1. walecem, pozniej 2.kosc z 2. walcem i 3z3... ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle????
asblaze Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 :/ ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle???? I tu jest błąd..... przeczytaj mój post jeszce raz.... i zauwaz ze nie mówie zeby linkowac kosć do walca... ale WALEC DO KOSCI!!!
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 no to zaznaczam walec, link, kosc, i zero efektu :/
Marvey Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 musisz z zaznaczoną opcją link kliknąć i przeciągnąć od walca do kości #$^%^%^&$@$@!#@*&
werfik Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 no wlasnie sie okazalo ze linkuje zle :/ dzieks... 3dmax chyba jak media markt... nie dla idiotow ;)
Rekomendowane odpowiedzi