Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

sorki.. mam2 walce jeden nad drugim i w nich bones.. jak przypisac te walce do bones ???? zeby poruszaly sie kosci/walce/ a nie tylko bones????

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Werfik.... w maxie patent jest taki... żę wystarczy zę odpowiednio zlinkujesz walce.... i już moga działać jak kości ;)

 

Bones to tylko forma :)

Napisano

no jak polinkuje walce to sie oba ruszaja ale nie jak reka :/ a jak linkuje walce do kosci to nie dziala.. :// prosba napiszcie prosto i najlatwiej ...

Napisano

---edit---

musisz dać kilka kości nie jedną i IK (animation->ik solvers->hi solver i przeciągasz od pierwszej do ostatniej kosci)

Napisano

Man... linkujesz 1 cylinder do 1 kosci..... 2 cylinder do 2 kosci i finał.... Jak jestes uparty to na kazdy cylinder załóż skina.... i poskinuj kosteczkami...

 

I jeszcze jedno.... nigdy 2 cylindry nie bedą chodzić jak ręka.... puki ich jak ręce nie wyanimujesz ;)

 

Jest jeszce coś takiego jak IK wie jesli animujesz "rece z kinematyką prostą... to krecisz cylindrami.... jesli Odwrotną... musisz założyc łańcuch IK.

 

BTW.... F1 hasło:skin

Napisano

:/ toz to nie moze byc trudne... jeszcze raz prosto.. 3 walce jeden nadr drugim, w srodku nich narysowane kosci.. co z czym polinkowac??? /chyba trzeba 1. kosc z 1. walecem, pozniej 2.kosc z 2. walcem i 3z3... ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle????

Napisano
:/ ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle????

 

I tu jest błąd..... przeczytaj mój post jeszce raz.... i zauwaz ze nie mówie zeby linkowac kosć do walca... ale WALEC DO KOSCI!!!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności