Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Wiedziałem, że to powiesz [soczek]. Chodzi mi o teraźniejszość. Trzeba zrobić test enginu przycisnąć go i zobaczyć czy nie pęknie.
Napisano 24 Lipiec 200321 l Dlatego testy wykonuje się na High_endowych maszynach.... Eidos testował Tomb Ridera na SGi 320i... co na tamte czasy było wypasem nie z tej ziemi... pozatym testy tak naprawdę wykonacie za rok albo 1,5.... takie prawdziwie obciążeniowe.... bo testy modeli DX czy GL możecie robić nawet na PII.... pozdrawiam [piwo]
Napisano 26 Lipiec 200321 l Pablo ta texturka jest taka duza tylko tak na wszelki wypadek, potem jak bedzia jusz wszystkie, to pozmniejszam je maxymalnie. Nichcialem zeby pyla potem odwrotna sytuacja. A co do wielkosci texsturek ogolnie to w half-life 2 sa texturki do 2048x2048, a gra wychodzi we wrzesniu ;) A czy texturka moze byc (pod wzgledem kolorkow i ogolnego graficznego designu) bo dzis dalej zabieram sie do roboty
Napisano 26 Lipiec 200321 l Autor Zrobiłem beczkę i wysłałem ją Pablowi. Przepraszam za brak rendera alę miałem małe problemy :(
Napisano 27 Lipiec 200321 l Autor Oto efekty mojej pracy troszkę ją poprawiłem. ps. tekstury referencyjne MAXowe
Napisano 27 Lipiec 200321 l Autor Chyba się troszkę forum walneło bo ciąglę widzę, że ostatni post jest felava a ostatni jest mój ??
Napisano 28 Lipiec 200321 l Fajna beczka, ile poly? Na boku daj moze taka przybrudzoną etykietke typu \'Krasnoludzkie mocne\' czy coś takiego
Napisano 30 Lipiec 200321 l Autor Podobają się wam teksturki ? Są to maxowe jak chcecię to mogę, je dopracować :-)
Napisano 30 Lipiec 200321 l oczywiscie ze dopracuj a tak BTW to juz mam gotowe texturki na najwieksze zewnetrzne powierzchnie karczmy, jutro zabiore sie za okna, komin i nadbudowke, a potem wnetrze, sory za tepo pracy ale tak wyszlo
Napisano 31 Lipiec 200321 l wow!!!!!!!!!!!!!![boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się]Normalnie wypasik[piwo][piwo][piwo]Muwie o wszystkich pracach oczywiście:)))) A smok i żołnież giorgione\'a to aż mi mowe odebrał(WoW).Szykuje się niezły hit[piwo][piwo] Słuchajcie, przydałoby się wymodelować tytułowe kryształy:) Według mojej wyzji mają wyglądać podobnie jak interface Phantona, czyli jakiś kamień opleciony przez \"roślinę\". Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200321 l RadX:: popracował bym bardziej nad teksturką tych przyciętych desek podtrzymujących beczkę; wyględa jak linoleum. ogólnie spox
Napisano 1 Sierpień 200321 l Wystarczy dac w ps\'ie bevel + texturke (ta sama ktora jest tylko w greju o wysokim kontrascie) i wyjdzie taki bardziej \'bumpowy\' ten materiał
Napisano 1 Sierpień 200321 l Autor Originally posted by felav Wie ktos moze jak moge importowac .3ds\'a do quarka? Do map\'y są pluginy exportujące ale nie zapomnij, że nic nie jest idealne.[rotfl]
Napisano 1 Sierpień 200321 l A masz nazwę któregos z tych plugów? Chociaż z drugiej strony z dniem dzisiejszym texturki stają w miejscu do odwołania
Napisano 1 Sierpień 200321 l Autor http://www.max3d.pl/download/r4stuff/import/maxexportnmf_r4.zip chyba to
Napisano 2 Sierpień 200321 l Autor To niestety musisz poszukać na własną rękę ja nie pamiętam gdzie to znalazłem ale to i tak nie istotnie bo exporter jest kijowy :(
Napisano 7 Sierpień 200321 l nie wiem cezmu, ale nie potarafie zaczepic oka..a raczej sie znalesc...pokaz to tak aby dobrze bylo widac o co chodzi :) pozdr
Napisano 7 Sierpień 200321 l Autor Rzeczywiście tak jakoś trudno się połapać to też przez kolorki ale a tego co widzę to sama ta droga wąwozowa jest dobrze poprowadzona.
Napisano 9 Sierpień 200321 l hmm...wlasnie..nie mozesz dac jakis tymczasowych textrurek lub jakiegos dobrego cieniowania aby sie polapac co i jak? pozdr
Napisano 10 Sierpień 200321 l zalezy do czego...jesli jakiesmale prezdmioty to 512x512..a jesli postacie itd to 1024 i wzwyz pozdr
Napisano 11 Sierpień 200321 l Autor Ten wąwóz prowadzący do Tawerny czadzik ;) Do da się trochę zieleninki i będzię gitesik :D
Napisano 11 Sierpień 200321 l wtf? to jest wawoz? :). Ja tutaj widze tylko domek, 2 plotki i plaska powierzchnie(btw, te plotki ograniczajace sa hmm bardzo diablowskie :D).
Napisano 11 Sierpień 200321 l Autor Wyobraź to sobię z trawką, wystającymi z boków konarami i drzewami. Choć można by go troszkę pogłębić i zaokrąglić.
Napisano 12 Sierpień 200321 l hmm... chyba sie dopatrzylem juz jakiegos wąwozu, ale to by lepiej wygladalo na screenie z oczu bohatera, i moze z jakimis zrodlami swiatla :).
Napisano 13 Sierpień 200321 l ta lista wam się w kosmos rozrośnie już ma ze 43 stron lepiej znajdzcie jakąś inna metodę wymiany informacji......[pomocy]
Napisano 13 Sierpień 200321 l Co do tego wawozu to linia \'z lotu ptaka\' (taki rzut z góry jest dobry, ale przekrój wypada zle, postaraj się wpuklić tą \'trawę\' a ściany wąwozu znacznie urozmajcić. Bardzo ładnie (przy stosunkowo malej ilosci poly) wyglądają różne tego typu formy terenu w Need for Speedzie: Porsche, Jeżeli masz ta gierke to przypatrz się tym wawaozom, a jezeli nie masz to naprawde radze sciagnac z kazy (jakies 160mega) bo pozatym ze jest przykładem dobrej graficzki to jeszcze niezla scigalka ;P
Napisano 14 Sierpień 200321 l Autor Zdominowaliśmy GAME ARTa :D A tak w ogóle to jeszczę mamy na stronie forum :D
Napisano 19 Sierpień 200321 l Autor Kopia z oficjalnej strony KLa: Chciałbym się pożegnać z moim ukochanym składem tworzącym KLa bo od teraz czyli w roczną rocznicę rozpoczęcia prac nad grą niestety nasze drogi się rozchodzą ;( Kilka słów należnych się wam wyjaśnień otóż zostałem poproszony o przestanie się zajowaniem się KLem po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że w istocię nie jest to głupi pomysł. Niestety różnorakie obowiązki sprawiły, iż moje zaangażowanie spadło a przyszłość nie wygląda na to by mi ich liczba się zmniejszyła wprost przeciwnie. Mam prośbe by się ze mną nie kontaktować już w sprawach dotyczących KLa. Pamiętajcie o moim wkładzie w KLa. Mam nadzieję, że przynajmniej z częścią składu spotkam się w jakimś innym projekcię. Pozdrawiam i życzę szczęścia. RadX
Napisano 19 Sierpień 200321 l Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu... Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze
Napisano 21 Sierpień 200321 l Originally posted by felav Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu... Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze Na ile moj post pomoze nie wiem, ale wiem na pewno, ze jestem za powrotem RadX\'a do skladu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto