Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 72,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wiedziałem, że to powiesz [soczek].

Chodzi mi o teraźniejszość.

Trzeba zrobić test enginu przycisnąć go i zobaczyć czy nie pęknie.

Napisano

Dlatego testy wykonuje się na High_endowych maszynach.... Eidos testował Tomb Ridera na SGi 320i... co na tamte czasy było wypasem nie z tej ziemi...

 

pozatym testy tak naprawdę wykonacie za rok albo 1,5.... takie prawdziwie obciążeniowe.... bo testy modeli DX czy GL możecie robić nawet na PII....

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Pablo ta texturka jest taka duza tylko tak na wszelki wypadek, potem jak bedzia jusz wszystkie, to pozmniejszam je maxymalnie. Nichcialem zeby pyla potem odwrotna sytuacja. A co do wielkosci texsturek ogolnie to w half-life 2 sa texturki do 2048x2048, a gra wychodzi we wrzesniu ;)

 

 

A czy texturka moze byc (pod wzgledem kolorkow i ogolnego graficznego designu) bo dzis dalej zabieram sie do roboty

 

Napisano
  • Autor

Zrobiłem beczkę i wysłałem ją Pablowi.

Przepraszam za brak rendera alę miałem małe problemy :(

Napisano
  • Autor

Oto efekty mojej pracy troszkę ją poprawiłem.

ps. tekstury referencyjne MAXowe

beczka.jpg

 

Napisano
  • Autor

Chyba się troszkę forum walneło bo ciąglę widzę, że ostatni post jest felava a ostatni jest mój ??

Napisano

Fajna beczka, ile poly? Na boku daj moze taka przybrudzoną etykietke typu \'Krasnoludzkie mocne\' czy coś takiego

Napisano
  • Autor

Podobają się wam teksturki ? Są to maxowe jak chcecię to mogę, je dopracować :-)

Napisano

oczywiscie ze dopracuj

 

a tak BTW to juz mam gotowe texturki na najwieksze zewnetrzne powierzchnie karczmy, jutro zabiore sie za okna, komin i nadbudowke, a potem wnetrze, sory za tepo pracy ale tak wyszlo

Napisano

wow!!!!!!!!!!!!!![boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się]Normalnie wypasik[piwo][piwo][piwo]Muwie o wszystkich pracach oczywiście:))))

A smok i żołnież giorgione\'a to aż mi mowe odebrał(WoW).Szykuje się niezły hit[piwo][piwo]

 

Słuchajcie, przydałoby się wymodelować tytułowe kryształy:) Według mojej wyzji mają wyglądać podobnie jak interface Phantona, czyli jakiś kamień opleciony przez \"roślinę\".

 

Pozdrawiam

Napisano

RadX:: popracował bym bardziej nad

teksturką tych przyciętych desek

podtrzymujących beczkę; wyględa jak linoleum. ogólnie spox

Napisano

Wystarczy dac w ps\'ie bevel + texturke (ta sama ktora jest tylko w greju o wysokim kontrascie) i wyjdzie taki bardziej \'bumpowy\' ten materiał

Napisano
  • Autor
Originally posted by felav

Wie ktos moze jak moge importowac .3ds\'a do quarka?

Do map\'y są pluginy exportujące ale nie zapomnij, że nic nie jest idealne.[rotfl]

Napisano

A masz nazwę któregos z tych plugów? Chociaż z drugiej strony z dniem dzisiejszym texturki stają w miejscu do odwołania

Napisano

Niestety to tylko konweruje do jakiegos pliku NMF, cokolwiek to jest

Napisano
  • Autor

To niestety musisz poszukać na własną rękę ja nie pamiętam gdzie to znalazłem ale to i tak nie istotnie bo exporter jest kijowy :(

Napisano
  • Autor

\"eeeeee a co wy macie w ogoel za proba?

\"

kę ??

Napisano

nie wiem cezmu, ale nie potarafie zaczepic oka..a raczej sie znalesc...pokaz to tak aby dobrze bylo widac o co chodzi :)

 

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Rzeczywiście tak jakoś trudno się połapać to też przez kolorki ale a tego co widzę to sama ta droga wąwozowa jest dobrze poprowadzona.

Napisano

nadal nic nie widze :(..daj wiekszy image...oraz ujecie lepsze :)

 

 

pozdr

Napisano

Dlaczego na tych screnach cały czas kompletnie nic nie widać?

Napisano

hmm...wlasnie..nie mozesz dac jakis tymczasowych textrurek lub jakiegos dobrego cieniowania aby sie polapac co i jak?

 

pozdr

Napisano

zalezy do czego...jesli jakiesmale prezdmioty to 512x512..a jesli postacie itd to 1024 i wzwyz

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Ten wąwóz prowadzący do Tawerny czadzik ;)

Do da się trochę zieleninki i będzię gitesik :D

Napisano

wtf? to jest wawoz? :).

Ja tutaj widze tylko domek, 2 plotki i plaska powierzchnie(btw, te plotki ograniczajace sa hmm bardzo diablowskie :D).

Napisano
  • Autor

Wyobraź to sobię z trawką, wystającymi z boków konarami i drzewami.

Choć można by go troszkę pogłębić i zaokrąglić.

Napisano

hmm... chyba sie dopatrzylem juz jakiegos wąwozu, ale to by lepiej wygladalo na screenie z oczu bohatera, i moze z jakimis zrodlami swiatla :).

Napisano

ta lista wam się w kosmos rozrośnie już ma ze 43 stron lepiej znajdzcie jakąś inna metodę wymiany informacji......[pomocy]

Napisano

Co do tego wawozu to linia \'z lotu ptaka\' (taki rzut z góry jest dobry, ale przekrój wypada zle, postaraj się wpuklić tą \'trawę\' a ściany wąwozu znacznie urozmajcić. Bardzo ładnie (przy stosunkowo malej ilosci poly) wyglądają różne tego typu formy terenu w Need for Speedzie: Porsche, Jeżeli masz ta gierke to przypatrz się tym wawaozom, a jezeli nie masz to naprawde radze sciagnac z kazy (jakies 160mega) bo pozatym ze jest przykładem dobrej graficzki to jeszcze niezla scigalka ;P

Napisano
  • Autor

Zdominowaliśmy GAME ARTa :D

A tak w ogóle to jeszczę mamy na stronie forum :D

Napisano
  • Autor

Kopia z oficjalnej strony KLa:

Chciałbym się pożegnać z moim ukochanym składem tworzącym KLa bo od teraz czyli w roczną rocznicę rozpoczęcia prac nad grą niestety nasze drogi się rozchodzą ;(

Kilka słów należnych się wam wyjaśnień otóż zostałem poproszony o przestanie się zajowaniem się KLem po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że w istocię nie jest to głupi pomysł.

Niestety różnorakie obowiązki sprawiły, iż moje zaangażowanie spadło a przyszłość nie wygląda na to by mi ich liczba się zmniejszyła wprost przeciwnie.

 

Mam prośbe by się ze mną nie kontaktować już w sprawach dotyczących KLa.

 

Pamiętajcie o moim wkładzie w KLa.

 

Mam nadzieję, że przynajmniej z częścią składu spotkam się w jakimś innym projekcię.

 

Pozdrawiam i życzę szczęścia.

RadX

Napisano

Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu...

 

 

Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze

 

 

 

Napisano
Originally posted by felav

Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu...

 

 

Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze

 

 

 

 

 

Na ile moj post pomoze nie wiem, ale wiem na pewno, ze jestem za powrotem RadX\'a do skladu.

Napisano

hmm..a jaka jest glowna przyczyna odejscia Radxa??:/

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności