Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dokładnie a to wszystko jest na razie na poziomie testowym.

Potrzebny jest człowiek, który by współdziałał z Sylwiuszem.

Napisano

Musze przyznać ze mnie ta beta pozytywnie zaskoczyla, wiadomo ze jest wiele niedorobek, ale to jest okazja szczegolnie dla grfikow zeby zobaczyc jak to wyglada \'w praniu\'. Tymsamym chyle czola wszystkim ktorym sie chcialo. Naprawde milo jest zobaczyc cos co sie zrobilo juz wkomponowane w jakas zlozona calosc. Dziekuje.

 

Ah ale sie rozczulilem.

Napisano

Zagrałem (jeżeli można tak to nazwać) :D. No cóż pewnie sami świadomi jesteście ze na razie calosc prezentuje bardzo niski poziom na razie.

 

Wiec kilka szczegolowych uwag:

- postac porusza sie zbyt wolno

- jest troche dziur w planszy, np przy wejsciu do budynku

- zeby wejsc po schodach musialem skakac :/

menu do kitu (juz ktos to pisal)

- interfejs podobnie chociaz latwo dokopalem sie do klawiszy :), ale ze ESC nie dziala...

 

No coz tyle na poczatek :), jezeli to jest beta to chyba przed ukonczeniem przerobicie caly grecki alfabet :), czekam wiec na delte :D

Napisano

Hehe istna tragednia :) W dodatku wykorzystaliscie game studio :( bleeeee...grrrrr :) Lepiej juz znalezc porzadnych programistow.. a nawet jeden by wystarczyl - a wierzcie mi sa tacy w polsce ;) Hmmm no coz do kitu to wyglada i lepiej tego nie ciagnac dalej bynajmniej nie na tym silniku :) Do tego zle proporcje modele textury oswietlenie ..brrrr... Hehee ale nawet sie dobrze bawilem sczegolnie kiedy zobaczylem jak gosc chodzi :D:D:D ...Kamera idzie w zwolnionym tempie a koles popierd...la jakby gonilo go stado wscieklych groznch bialych owieczek :D szczegolnie kiedy przelacza sie na widok tpp :) hehe no niezle :) Za bardzo porozmawiac nie mogle z tym kolesiem za lada tej pustej chaty bo sie nie dalo nic wybrac ale za to mogle wplynac na niego jakims czarem telekinetycznym :) bo moglem go myszka obracac klikajac na niego ...w ten sposob owy ludz odwracal sie odemnie :) Swietny pomysl.. tylko nie wiem skad mialem od razu taki czar :D ale dobre bo mozna wtedy na przyklad cos mu zwinac spod nosa ;) Na schody nie wszedlem bo jakos nie wiedzialem jak skoczyc :D...Tak sobie szedlem az tu nagle zobaczylem ogromna miotle :D hmmm i pomyslalem ze ten dom to chyba nalezy to rodzinki olbrzymow ktorzy pewnie pojechali na piknik gzdies nieopodal na pustkowie... a owy ludz za lada byl ich zastraszonym sluga-wiezniem...pewnie dlatego nic nie mowil ...biedny... Tak wiec czym predzej obawiajac sie zeby przypdkiem miotla mnie nie zmiotla udalem sie na poszykiwanie olbrzymow :) Wyszedlem i posrod deszczu ktory wyczarowalem :) szedlem po zielonej powierzchni na gorze a podemna z lewej strony jakas pusta droga :) ide ide i doszedlem do konca do przepasci :) i ujrzalem calkiem niezly krajobraz tam w dole :P Chcialem sie rzucic w dol tak mnie zachwycil ale niestety utknalem w powietrzu zaraz kolo konczacego sie zielonego pustkowia i tak wisialem... Cholera - pomyslalem... ze tez dalem sie tak latwo zlapac :) - jakis mag zastawil tutaj pulapke... i wpadlem.. nie moge sie ruszyc.. ehh teraz tylko czekac az dorwie mnie jakis olbrzym i zmiazdzy swa maczuga :( No i Game Over :):):)

ps. Wqurzylem sie bo nie zapisalem :( bede musial od nowa przchodzic [lol2]

 

Tak wiec chopaki duzo pracy przed wami i zmian :) Powodzienia :)

Napisano

To fakt - dużo pracy przed nami. Ale jakoś idziemy.Wolno bo wolno ale idziemy.

Od początku robimy w 3D Game Studio.

Napisano
Originally posted by darkelf

hmm

zagralem...no w sumie ogladnalem...

1. nie wiem co robili phantom z andertnem... tyle robili ten layout :/...tutaj nie ma nic z tego... grafika jesst... (2d).. coz, niezabardzo lekko powiedziawszy :/...

2. peirwsze co sie rzuca w oczy - nie dziala cos na poczatku ;)..... gib1.mdl cant open file... mysle, ze to jakis drobny bug, ale od poczatku trzeba je wymienic...

idziemy dalej... menu porazka / / do punktu 1wszego...

dalej wlaczam gre... nowa

i widze... aa te dzwieki... nie no wywalka ;d...

dalej... ruch postaci, to jest chyba tiptop...

ruch kamera... z jakims spowolnieniem i toporny jak cholera...

cos sie pierdizeli na zewnatrz... nie wiem jak to wyjasnic... jakby sie zmienialy pory dnia i nocy co minute.

wielkosc obiektow przemilcze...

przemilcze postac... i znowu proporcje...

przemilcze landscape ;D...

 

mysle, ze bedzie lepiej :P...

 

a)Bugi z plikami sie wyeliminuje

b)Menu jeszcze nie oprogramowane... Brak przyciskow.

c)Dzwiekow brak tak naprawde

d)Ruch postaci... w ogole postacie... jeden model jest standardowo dolaczony do engine\'u, a drugi sciagnalem z jakiegos dodatku do Quake\'a czyli stary jak swiat. Przypominam ze wlasnych animowanych modeli jest 0.

e)co do wielkosci trzeba bedzie to jakos ustandaryzowac

f)Landscape... pisalem juz ze przydalby sie jakis mapper z talentem do tworzenia terenow. Bez odzewu.

Napisano

No więc w końcu ściągłem. Na poczatek menu. Bedzie lepiej. Potem ładna plansza ładująca. Niezła naprawdę. Potem nagle zostałem Hobbitem. :( Oczy na poziomie podmuróki karczmy. Nic to idę dalej. Widze oberżystę. Chcę do niego zagadać, ale on chyba niemy jest :( migowego nei zna bo i sparaliżowany. Dokopałem się do ekranu statystyk i widzę 0 XP. No wiec wyjmuję miecz który wygląda jak koryto i chrzczę oberżystę. Ale on nieczuły jest :( Nici z XP. Potem znajduję Fireballa. Rany ale odpał. Szkoda, że w tym momencie gra się wiesza :( Nie mam save :( Ale dzielnie wracam jeszcze raz. Ta gra wciąga. Wychodzę na zewnątrz. Włączam deszt i z Shiftem dochodzę na kranieć swiata. A więc ziemia jest płaska!!! Znajduję też przełączanie na TPP. Teraz widze, że to koryto to miecz. Tylko trochę za wysoko... I na koniec AKTYWNA PAUZA. Wciskamy P i świat zwalnia jak w Matrixie. Można by fireballe wymijać.

 

A teraz serio. Engine to jest chyab do pupy :( Na moim Athlonie @2,2 GHz i Radeonie 8500 i 512 MB mam 60 FPS. Nie żebym był wymagający, ale z taką ilością szczegółów to 600 było by w sam raz :) Może by jednek wybrać jakiś inny engine. Bo jak do tego się doda jeszcze kilka rzeczy, to on nie ruszy. Chyba, że szykujecie grę na premieręnajnowszych radeonów 10000 :)

 

I jeszcze jedno. Jak sie weźmie 2X D to pojawia się siatka. Po co aż tyle polygonów na płaskich ścianach??

 

No i na koniec coś miłego. Engine całkiem nieźle obsługuje kolizje ze ścianami. Szkoda tylko, że da sieprzechodzić przez obiekty.

 

W jakim formacie i jak przysyłać krajobrazy??

Napisano

O poszło!

Mówiąc szczerze nie spodziewałem się rewelacji, ale nie jest tak źle. Poza tym, co inni napisali wcześniej. Oczywiście jest bbaaaaardzo dużo roboty przed Wami, ale i tak gratuluję, bo może będzie jeszcze coś z Tego.Powodzenia.

Napisano

HEHEHEHE widzicie gierka wielkich możliwości ;D

Projekcik jak widzać znów się ożywił ale oczekujemy nie oczekiwanego programistycznego wsparcia.A wtedy to się będzie dopiero działo :D

Napisano

Hehe no nie ciekawie siem zapowada... Bo nie udało mi się tego nawet uruchomić ... Wyskakuje mi na 0,5 s :) script error i wszystko się wyłącza. Jak już ktoś napisał trzeba nacisnąć OK, ale i tak okno się zamyka.

 

A co do silnika to uważam że jest w tej chwili tyle darmowych silników 3d, że błedem jest robienie gry w tak przestarzałym 3D Game Studio. Proponowałbym użycie np. Crystal Space, albo Genesis 3D. Ten drugi szczególnie polecam, gdyż rozwija się na zasadach Open Source, tj. np. GIMP, przy czym ma duże możliwości. A Crystal Space - sami popatrzcie http://crystal.sourceforge.net/tikiwiki/tiki-galleries.php?find=screenshots

 

pozdr

 

 

Napisano

Darkelf w tej becie chodzi się niebieskim kolesiem :P Wciskasz v i już masz tryb tpp. Bierzesz 0 i wogóle masz odpał :) page up lub down obracasz kolesia na plecy, bierzesz drugi raz zero i jeżdzisz kamerą :) (home, end, page up, page down, )

Napisano
Originally posted by darkelf

wypas,. kto go zrobil :)

 

To model demonstracyjny dolaczony do silnika. My nie mamy ANI JEDNEGO animowanego modelu.

Napisano
Originally posted by darkelf

hmm chodzi mi nie o modele tylko ooo to co napisale3m w poscie tam wczesniej troche o becie :)

 

Zaraz po tym poscie pojawila sie moja odpowiedz na zarzuty

Napisano
Originally posted by Master Kiełbaster

Originally posted by Sylwiusz

DarkElf, szukalem kogos do robienia landscape\'ow i do animacji modeli. 0 odzewu.

1 odzew z mej strony :P

EDIT: oczywiście do landscapów ma się rozumieć :)

I exportera se znalazłem :P

 

 

 

Daj linka do tego EDITa

Napisano

Co do umieszczania plikow na ftpach, to polecam darmowy lycos... Jest rewelacja: 50MB za darmo! Dobry przesyl! Na neostradzie 60 KB/sec... Co do muzyki, to beznadzieja... Zaraz sobie sciagne bete i pogram! Jak bedzie to wygladało w miare przyzwoicie zrobie wam troche muzyki i efektow dzwiekowych...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności