boowa Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 a za dwa lata lata jakie komputery nie bedą High-endowe?
RadX Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Napisano 23 Lipiec 2003 Wiedziałem, że to powiesz [soczek]. Chodzi mi o teraźniejszość. Trzeba zrobić test enginu przycisnąć go i zobaczyć czy nie pęknie.
boowa Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 Dlatego testy wykonuje się na High_endowych maszynach.... Eidos testował Tomb Ridera na SGi 320i... co na tamte czasy było wypasem nie z tej ziemi... pozatym testy tak naprawdę wykonacie za rok albo 1,5.... takie prawdziwie obciążeniowe.... bo testy modeli DX czy GL możecie robić nawet na PII.... pozdrawiam [piwo]
felav Napisano 26 Lipiec 2003 Napisano 26 Lipiec 2003 Pablo ta texturka jest taka duza tylko tak na wszelki wypadek, potem jak bedzia jusz wszystkie, to pozmniejszam je maxymalnie. Nichcialem zeby pyla potem odwrotna sytuacja. A co do wielkosci texsturek ogolnie to w half-life 2 sa texturki do 2048x2048, a gra wychodzi we wrzesniu ;) A czy texturka moze byc (pod wzgledem kolorkow i ogolnego graficznego designu) bo dzis dalej zabieram sie do roboty
RadX Napisano 26 Lipiec 2003 Autor Napisano 26 Lipiec 2003 Zrobiłem beczkę i wysłałem ją Pablowi. Przepraszam za brak rendera alę miałem małe problemy :(
felav Napisano 26 Lipiec 2003 Napisano 26 Lipiec 2003 Otexturowaną? Postaraj sie ja wrzucic gdzies...
RadX Napisano 27 Lipiec 2003 Autor Napisano 27 Lipiec 2003 Oto efekty mojej pracy troszkę ją poprawiłem. ps. tekstury referencyjne MAXowe
RadX Napisano 27 Lipiec 2003 Autor Napisano 27 Lipiec 2003 Chyba się troszkę forum walneło bo ciąglę widzę, że ostatni post jest felava a ostatni jest mój ??
felav Napisano 28 Lipiec 2003 Napisano 28 Lipiec 2003 Fajna beczka, ile poly? Na boku daj moze taka przybrudzoną etykietke typu \'Krasnoludzkie mocne\' czy coś takiego
RadX Napisano 30 Lipiec 2003 Autor Napisano 30 Lipiec 2003 Podobają się wam teksturki ? Są to maxowe jak chcecię to mogę, je dopracować :-)
felav Napisano 30 Lipiec 2003 Napisano 30 Lipiec 2003 oczywiscie ze dopracuj a tak BTW to juz mam gotowe texturki na najwieksze zewnetrzne powierzchnie karczmy, jutro zabiore sie za okna, komin i nadbudowke, a potem wnetrze, sory za tepo pracy ale tak wyszlo
felav Napisano 31 Lipiec 2003 Napisano 31 Lipiec 2003 Wie ktos moze jak moge importowac .3ds\'a do quarka?
Willow Napisano 31 Lipiec 2003 Napisano 31 Lipiec 2003 wow!!!!!!!!!!!!!![boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się]Normalnie wypasik[piwo][piwo][piwo]Muwie o wszystkich pracach oczywiście:)))) A smok i żołnież giorgione\'a to aż mi mowe odebrał(WoW).Szykuje się niezły hit[piwo][piwo] Słuchajcie, przydałoby się wymodelować tytułowe kryształy:) Według mojej wyzji mają wyglądać podobnie jak interface Phantona, czyli jakiś kamień opleciony przez \"roślinę\". Pozdrawiam
nuriel Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 RadX:: popracował bym bardziej nad teksturką tych przyciętych desek podtrzymujących beczkę; wyględa jak linoleum. ogólnie spox
felav Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 Wystarczy dac w ps\'ie bevel + texturke (ta sama ktora jest tylko w greju o wysokim kontrascie) i wyjdzie taki bardziej \'bumpowy\' ten materiał
RadX Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 Originally posted by felav Wie ktos moze jak moge importowac .3ds\'a do quarka? Do map\'y są pluginy exportujące ale nie zapomnij, że nic nie jest idealne.[rotfl]
felav Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 A masz nazwę któregos z tych plugów? Chociaż z drugiej strony z dniem dzisiejszym texturki stają w miejscu do odwołania
RadX Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 http://www.max3d.pl/download/r4stuff/import/maxexportnmf_r4.zip chyba to
felav Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 Niestety to tylko konweruje do jakiegos pliku NMF, cokolwiek to jest
RadX Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 To niestety musisz poszukać na własną rękę ja nie pamiętam gdzie to znalazłem ale to i tak nie istotnie bo exporter jest kijowy :(
darkelf Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 eeeeee a co wy macie w ogoel za proba? jakies exporty do quarka???
RadX Napisano 4 Sierpień 2003 Autor Napisano 4 Sierpień 2003 \"eeeeee a co wy macie w ogoel za proba? \" kę ??
Pablo Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 nie wiem cezmu, ale nie potarafie zaczepic oka..a raczej sie znalesc...pokaz to tak aby dobrze bylo widac o co chodzi :) pozdr
RadX Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Rzeczywiście tak jakoś trudno się połapać to też przez kolorki ale a tego co widzę to sama ta droga wąwozowa jest dobrze poprowadzona.
Pablo Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 nadal nic nie widze :(..daj wiekszy image...oraz ujecie lepsze :) pozdr
Vogel Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 Dlaczego na tych screnach cały czas kompletnie nic nie widać?
Pablo Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 hmm...wlasnie..nie mozesz dac jakis tymczasowych textrurek lub jakiegos dobrego cieniowania aby sie polapac co i jak? pozdr
darkelf Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 czesc da skrinz ar stendż... sprobuj moze jakies rozne euh kolorki?
darkelf Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 mam pytanko, jakich rozmiiariow texy robic??!
Pablo Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 zalezy do czego...jesli jakiesmale prezdmioty to 512x512..a jesli postacie itd to 1024 i wzwyz pozdr
RadX Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Ten wąwóz prowadzący do Tawerny czadzik ;) Do da się trochę zieleninki i będzię gitesik :D
darkelf Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 wtf? to jest wawoz? :). Ja tutaj widze tylko domek, 2 plotki i plaska powierzchnie(btw, te plotki ograniczajace sa hmm bardzo diablowskie :D).
RadX Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Wyobraź to sobię z trawką, wystającymi z boków konarami i drzewami. Choć można by go troszkę pogłębić i zaokrąglić.
darkelf Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 hmm... chyba sie dopatrzylem juz jakiegos wąwozu, ale to by lepiej wygladalo na screenie z oczu bohatera, i moze z jakimis zrodlami swiatla :).
-=AjaS=- Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 ta lista wam się w kosmos rozrośnie już ma ze 43 stron lepiej znajdzcie jakąś inna metodę wymiany informacji......[pomocy]
darkelf Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 no wlasnie, bedzie sie mozna wnukom pochwalic nie? :D
felav Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 Co do tego wawozu to linia \'z lotu ptaka\' (taki rzut z góry jest dobry, ale przekrój wypada zle, postaraj się wpuklić tą \'trawę\' a ściany wąwozu znacznie urozmajcić. Bardzo ładnie (przy stosunkowo malej ilosci poly) wyglądają różne tego typu formy terenu w Need for Speedzie: Porsche, Jeżeli masz ta gierke to przypatrz się tym wawaozom, a jezeli nie masz to naprawde radze sciagnac z kazy (jakies 160mega) bo pozatym ze jest przykładem dobrej graficzki to jeszcze niezla scigalka ;P
RadX Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 Zdominowaliśmy GAME ARTa :D A tak w ogóle to jeszczę mamy na stronie forum :D
RadX Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 Kopia z oficjalnej strony KLa: Chciałbym się pożegnać z moim ukochanym składem tworzącym KLa bo od teraz czyli w roczną rocznicę rozpoczęcia prac nad grą niestety nasze drogi się rozchodzą ;( Kilka słów należnych się wam wyjaśnień otóż zostałem poproszony o przestanie się zajowaniem się KLem po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że w istocię nie jest to głupi pomysł. Niestety różnorakie obowiązki sprawiły, iż moje zaangażowanie spadło a przyszłość nie wygląda na to by mi ich liczba się zmniejszyła wprost przeciwnie. Mam prośbe by się ze mną nie kontaktować już w sprawach dotyczących KLa. Pamiętajcie o moim wkładzie w KLa. Mam nadzieję, że przynajmniej z częścią składu spotkam się w jakimś innym projekcię. Pozdrawiam i życzę szczęścia. RadX
felav Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu... Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze
Sylwiusz Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Originally posted by felav Dobra pogadalem z Sylwiuszem i bedziemy robic wszystko żeby Rad wrócił do zespołu, może uda mu się jednak wyasygnować trochę czasu na KL i RAZEM ruszymy w dalsza droge ku ukonczeniu tego projektu... Moze to i głupie pytanie ale kto chce powrotu Rada niech sie wpisze Na ile moj post pomoze nie wiem, ale wiem na pewno, ze jestem za powrotem RadX\'a do skladu.
Pablo Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 hmm..a jaka jest glowna przyczyna odejscia Radxa??:/ pozdr
giorgione Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Jestem za tym, żeby wrócił - jeśli może :( Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się