Napisano 31 Maj 200519 l Ostatnio udało mi sie zaprojektowac fotelik ... z pomysłu z kartki udało mi sie go przeniesc do grafiki 3d...na efekty sam ispojrzcie...jestem narazie amatorem bo maxem zajmuje sie od niedawna wiec nie jest to zapewne nic nadzwyczajengo...komentarze mile widziane...:)
Napisano 31 Maj 200519 l Witam! Mnie się fotelik jako pomysł podoba, niektórym może nie przypaść do gustu bo może się wydawać taki ubogi. Zastanawiam się tylko nad wygodą ;). Ale fotelik fajny. Pozdrawiam!
Napisano 31 Maj 200519 l łoj cuś siem z erognomią porobiało... siedzisko(to pod d...) jak od ławy ciosanej na hali- :D - dłogie i płaskie ale linia i pomysł niczego sobie pzdrw
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Ale bys sie wy*ebal do tylu jak bys na tym jednym sie obszyl . hehe. Fajny wyglad ale moze to zamontowac do podlogi na stale.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l szkic jest bardziej smukły (bardziej wygładzony). U ciebie tył oparcia (poprzeczna belka) jest troszkę zbyt ostry. Reszta OK
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Fajny. Przednią cześć siedziska bym zaokrąglił, bo wygląda niezdecydowanie. Mógłby być problem z wyważeniem, chyba że sie go przymocuje na stałe
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor jesli chodzi o wywazenie to starałem sie zrobic grubszy trzon na dole:p...co według mnie powinno wystarczyc...dzieki za komentarze:p
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Ogólnie spoko, chcoć przyznam, że pierwszy raz dostrzegam w meblu jakieś elementy broni białej. Przy odpowiednim trzymaniu chyba dałoby się to krzesło wykorzystać do szermierki ;) Pozdro
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Chodzi mi oczywiście o szermierkę w klimatach sci-fi albo fantasy ;) Pozdro
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Mam obawy co do wytrzymałości na naprężenia podstawy krzesła. Chodzi mi głównie o te dwa diaboliczne rogi i moment kiedy łączą się jakoby z trzonem. Gdybym był zwykłym użytkownikiem, mógłbym tuż przed posadzeniem pośladków na siedzisku przez chwilę się zawachać ;) Pozdro