miwt Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Ostatnio udało mi sie zaprojektowac fotelik ... z pomysłu z kartki udało mi sie go przeniesc do grafiki 3d...na efekty sam ispojrzcie...jestem narazie amatorem bo maxem zajmuje sie od niedawna wiec nie jest to zapewne nic nadzwyczajengo...komentarze mile widziane...:)
HEKTOR Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Witam! Mnie się fotelik jako pomysł podoba, niektórym może nie przypaść do gustu bo może się wydawać taki ubogi. Zastanawiam się tylko nad wygodą ;). Ale fotelik fajny. Pozdrawiam!
huzdebos Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 łoj cuś siem z erognomią porobiało... siedzisko(to pod d...) jak od ławy ciosanej na hali- :D - dłogie i płaskie ale linia i pomysł niczego sobie pzdrw
Morph0001 Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Ale bys sie wy*ebal do tylu jak bys na tym jednym sie obszyl . hehe. Fajny wyglad ale moze to zamontowac do podlogi na stale.
Bacry Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 szkic jest bardziej smukły (bardziej wygładzony). U ciebie tył oparcia (poprzeczna belka) jest troszkę zbyt ostry. Reszta OK
siwy Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Fajny. Przednią cześć siedziska bym zaokrąglił, bo wygląda niezdecydowanie. Mógłby być problem z wyważeniem, chyba że sie go przymocuje na stałe
miwt Napisano 2 Czerwiec 2005 Autor Napisano 2 Czerwiec 2005 jesli chodzi o wywazenie to starałem sie zrobic grubszy trzon na dole:p...co według mnie powinno wystarczyc...dzieki za komentarze:p
bukovsky Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Ogólnie spoko, chcoć przyznam, że pierwszy raz dostrzegam w meblu jakieś elementy broni białej. Przy odpowiednim trzymaniu chyba dałoby się to krzesło wykorzystać do szermierki ;) Pozdro
bukovsky Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Chodzi mi oczywiście o szermierkę w klimatach sci-fi albo fantasy ;) Pozdro