Napisano 1 Czerwiec 200519 l Pilnie potrzebuję modyfikatora na robienie obwudki dla splineów... Wiem że jeżeli mam obiekt spline i zaznaczę to jest taka opcja... Ale mi chodzi o modyfikator... Że jak mam ruchomą linię jakąś to aby jej dodawał obwudkę... Później można nałożyć na to extrude i wyjdzie to co chce... Chodzi mi o to że ta linia będzie animowana i to co jest i każdy zna nie zda tu egzaminu... Może jest skrypt na to? :D Czekam na propozycję (pilne) :D Pozdrawiam wszystkich :D
Napisano 1 Czerwiec 200519 l jedyną linia ktora mozna animowac jest NURBS ... a zwyczajnego splina raczej nie zanimujesz ...chyba ze chcesz tylko oborcic caly obiekt lub go gdzies poruszyc ... w opcjach splina masz takie cos jak renerable i display mesh in viewport jak to cie nei zadowala to modyfikator bevel lub bevel profile
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor ok, ale nurbs jest linią nie kanciastą tylko prościutką... :P bevel nie tworzy obwudek wokuł lini które nie są zamknięte... to co mam zrobić? :P
Napisano 1 Czerwiec 200519 l po co ci to bo jestem niemal pewien ze jest na to jakies inne rozwiazanie ...
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor bo robie filmik i tam będzie gościu z kresek który bedzie chodził sobie po scenie i ma wyglądać "płasko" będzie to kilka lini imitujące kości... przy renderingu chciałbym aby były obwudki i wyglądało to na powiększone linie.. tak jakbyś narysował sobie go z jednej dużej zamkniętej... ale mi chodzi o proste kreski a nie edycje iluś vertexów... czaisz bazę? :D StickMan - gościu z patyków... :D Już mam pewne rozwiązanie, ale masz może lepsze... Po części się zastosuję do twojego pierwszego... Ale może masz jeszcze jakieś nieco lepsze :D Pozdr
Napisano 1 Czerwiec 200519 l to zrób gościa całego ze splajna (obrysuj zdjęcie czy coś) tak by można było to bevelem potraktować, potem to wszystko rigujesz i dajesz materiał z SelfIlumination na 100