mort Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 tą scenkę modelowałem sobie od jakiegoś pół roku kiedy tylko miałem wolną chwilę, np w przerwach od matury..teraz mam wolne wiec skończyłem i stwierdziłem ze wystawię a co mi tam, wkońcu kiedys trzeba coś pokazać :) dużo w tej pracce jest do poprawienia, ale niestety komp już nie wyrobił, no i musiałem z zieleni i coponiektórych detali zrezygnować. więc proszę o zjechanie bez litości :) link do wersji hi-res: http://img207.echo.cx/img207/9244/kaplica3aq.jpg POZDROWIONKA edit:69 post :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belus Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Troszkę to "klockowate", scena jest oświetlona przez dość ostre słońce a niebo masz zachmurzone. Brama jest ok ale przy fundamencie płotu zapomniałeś dać UV Map (tak mi się wydaję) no i górę tego fundamentu przez to masz rozmazaną. Widać to na hi- res.Bramę też bym trochę przybrudził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba333 Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Mi się wydaje że to tło tak lekko nie pasuje - szczyty gór, a tu nawet mgły nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2005 dzieki za liczne komentarze :D belus-wiem że klockowate, ale komp juz nie uniósl by więcej poly...niestety pracujęna domowm sprzęcie i musze się nauczyć oszczędzać poly.... kuba333-zazwyczaj mgła nie jest potrzebna zeby góry były tak widoczne...wyjżyj za okno :D pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Chciałbym sie dowiedziec ile ta scenka ma Poly? Metodą na czkawki kompa w pracy nad takimi scenkami może być wyświetlanie skończonych obiektów jako Box-y. Wystarczy we wlasciwosciach obiektu zaznaczyc opcje - Display as Box. Napewno pomoze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2005 scena z calym wnetrzem ma okoli 60000 poly, ale wnetrze wywalilem, zostalo ich jedynie 50000..i tak moj komp pada...i dziwie sie dlaczego inne sceny spokojnie unosi z wieksza iloscia poly... a skończone obiekty ukrywam i wyciagam tylko do renderowania(albo nawet nie-render hidden) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 fajne,ale jak dla mnie troszke za sterylne nie widac ani gram brudu ,zaciekow i tym podobnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz2244 Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Mnie sie podoba ale zmienilbym tekstuty, oswietlenie i te tlo wydaje mi sie ze nie pasuje do reszty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrz3d Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 no tlo w ogole nie pasuje, ten kosciol w oddali musi byc ciemniejszy od tych 1-planowych, texturki dachowek do wymiany i te nieszczesne gory - na co one tam komu?... a pozatym to dobra pracka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skyinthesea Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 foto jakby z jakiejs gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Gdybys zmienił textury dachówek i tło praca wyglądałaby o wiele lepiej. Znajdź fajne niebo (bez żadnych gór) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morph0001 Napisano 2 Czerwiec 2005 Share Napisano 2 Czerwiec 2005 Mi sie nawet podoba, fajny pomysl, wykonanie troche za czyste. Fajna scena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coma Napisano 2 Czerwiec 2005 Share Napisano 2 Czerwiec 2005 Pomysł fajny, Ja dodałbym lekko 'zabrudzoną' mgiełkę (nie wyglądałoby tak sterylnie) no i to światło - za ostre cienie przy tak zachmurzonym niebie (powinno być chyba trochę ciemniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 2 Czerwiec 2005 Share Napisano 2 Czerwiec 2005 fajne. tylko ze w highres widac strasznie ta kanciastosc obiektow :p moze dodalbys jakas mgle albo lekko dorobic cos w ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 3 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2005 dzieki za komentarze, i przychylne (częsciowo) opinie. miałem do tego nie wracać, ale chyba jednak jeszcze sobie posiedze i popieszczę tę scenę. może niedługo wrzucę wersję ostatecznie ostateczną :D pozdrawiam was dobrzy ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi