Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tą scenkę modelowałem sobie od jakiegoś pół roku kiedy tylko miałem wolną chwilę, np w przerwach od matury..teraz mam wolne wiec skończyłem i stwierdziłem ze wystawię a co mi tam, wkońcu kiedys trzeba coś pokazać :)

dużo w tej pracce jest do poprawienia, ale niestety komp już nie wyrobił, no i musiałem z zieleni i coponiektórych detali zrezygnować.

więc proszę o zjechanie bez litości :)

 

link do wersji hi-res:

http://img207.echo.cx/img207/9244/kaplica3aq.jpg

POZDROWIONKA

edit:69 post :)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Troszkę to "klockowate", scena jest oświetlona przez dość ostre słońce a niebo masz zachmurzone. Brama jest ok ale przy fundamencie płotu zapomniałeś dać UV Map (tak mi się wydaję) no i górę tego fundamentu przez to masz rozmazaną. Widać to na hi- res.Bramę też bym trochę przybrudził.

Napisano

Mi się wydaje że to tło tak lekko nie pasuje - szczyty gór, a tu nawet mgły nie ma?

Napisano
  • Autor

dzieki za liczne komentarze :D

belus-wiem że klockowate, ale komp juz nie uniósl by więcej poly...niestety pracujęna domowm sprzęcie i musze się nauczyć oszczędzać poly....

kuba333-zazwyczaj mgła nie jest potrzebna zeby góry były tak widoczne...wyjżyj za okno :D

pozdrawiam :)

Napisano

Chciałbym sie dowiedziec ile ta scenka ma Poly?

 

Metodą na czkawki kompa w pracy nad takimi scenkami może być wyświetlanie skończonych obiektów jako Box-y. Wystarczy we wlasciwosciach obiektu zaznaczyc opcje - Display as Box.

Napewno pomoze.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

scena z calym wnetrzem ma okoli 60000 poly, ale wnetrze wywalilem, zostalo ich jedynie 50000..i tak moj komp pada...i dziwie sie dlaczego inne sceny spokojnie unosi z wieksza iloscia poly...

a skończone obiekty ukrywam i wyciagam tylko do renderowania(albo nawet nie-render hidden)

pozdrawiam

Napisano

fajne,ale jak dla mnie troszke za sterylne nie widac ani gram brudu ,zaciekow i tym podobnych

Napisano

no tlo w ogole nie pasuje, ten kosciol w oddali musi byc ciemniejszy od tych 1-planowych, texturki dachowek do wymiany i te nieszczesne gory - na co one tam komu?... a pozatym to dobra pracka.

Napisano

Gdybys zmienił textury dachówek i tło praca wyglądałaby o wiele lepiej. Znajdź fajne niebo (bez żadnych gór)

Napisano

Pomysł fajny,

Ja dodałbym lekko 'zabrudzoną' mgiełkę (nie wyglądałoby tak sterylnie) no i to światło - za ostre cienie przy tak zachmurzonym niebie (powinno być chyba trochę ciemniej)

Napisano

fajne. tylko ze w highres widac strasznie ta kanciastosc obiektow :p moze dodalbys jakas mgle albo lekko dorobic cos w ps

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze, i przychylne (częsciowo) opinie. miałem do tego nie wracać, ale chyba jednak jeszcze sobie posiedze i popieszczę tę scenę. może niedługo wrzucę wersję ostatecznie ostateczną :D

 

pozdrawiam was dobrzy ludzie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności