Napisano 1 Czerwiec 200519 l nie mam doswiadczenia z "vizem" niby to samo co max ale ... np sa w panelu geometry dodane funkcje tworzenia drzwi i okien -bardzo fajne ,ale czy ktos moze wie jak zrobic szybe w takim oknie? z tutkami w tym temacie raczej krucho ,a moze by nowy dzial na forum ? A material editor tez niby ten sam ale ile nowych materialow w opcji architektural :)
Napisano 2 Czerwiec 200519 l lol , czemu nikt mu nie odpisal :)? , proponuje dodac material z alpha, albo malym opacity > uzywam maxa, i tak mi sie wydaje, pozdro. > proponuje dzial arcitektura, czesciej odwiedzany > ktos by Ci odpowiedzial,.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l nie znam viza, ale w maxie też są obiekty architektoniczne (nie korzystam z nich co prawda) wydaje mi się jednak, że jeżeli okno jest jednym obiektem to z pewnoscią ma przydzielone różne ID materiału, więc multisubobject material i pobaw się zobacz co się kryje za poszczególnymi ID i poustawiaj materiały. Architektural w materiałach (maxa przynajmniej) to nie opcja tylko biblioteka i z tego co pamiętam to jest tam szklany materiał. Więc chyba poradzisz sobie.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor ladne gotowe a takze papier metal ceramika plastik i inne materialy -i znow problem z gizmo przy modyfikatorze uvw -tekstura nie reaguje na modyfikacje normalna -standart jak w maxie elegancko i poslusznie uklada sie na obiekcie -architektual -ni cholery -wiecie cos na ten temat? a z oknami narazie walcze -bezskutecznie -dzieki za podpowiedz
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Na okno nakłada sie materiał w mtl library/aec templates/window template. Jest to materiał typu sub object i ma w zakładki do różnych elementów w tym również do szyby. W vizie nie miałem problemów z uvw map, wszystko jak w maxie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto