Huter Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 Przed chwilą zacząłem modelować sobie szafeczke wiszącą ... początek wygląda tak: Praca pracą - jeszcze troche zajmie, ale o to jak wygląda render: Jak widać powstają dziwne zgniecenia i nie bardzo rozumiem z jakiego powodu ... byłbym wdzięczy za informacje ... :) Z góry dziękuje :)
Hindus Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 a nie pozostawiałes w tych okolicach żadnych niezweldowanych vertexów ?
SimeN Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 Ja bym przecial zgodnie z tym zalamaniem :) Sprobuj potraktowac to narzedziem Tessellate.
Marcin Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 zaznacz wszystkie polygony i zjedzz nizej ... nacisnij autosmooth
Bacry Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 jak wycinałeś otwory na szuflady porobiły się cuda w siatce, przetnij siatkę od rogu otworu tak aby powstały krawędzie pomiędzy wyciętymi rogami otworów.
DraB Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 Mialem taki sam problem i okazalo sie że mam 2 razy za duzo vertexow i edgy :) Musialem zaczac od nowa...
Huter Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Napisano 5 Czerwiec 2005 a nie pozostawiałes w tych okolicach żadnych niezweldowanych vertexów ? Ograniczyłem się do boxa i opcji extrude ... tam extrude na minus, tam na plus i wyszło takie coś ... niezweldowane wertexy nie miały prawa powstać ... Ja bym przecial zgodnie z tym zalamaniem :) Sprobuj potraktowac to narzedziem Tessellate. Troche pomaga ... ale dalej troche się zniekształca ... swoją drogą ten model wystąpi w moim projekcie pokoju który znajdzie się niebawem w dziale WIP i akurat pozycja szafeczki ma być taka, że widać tego nie będzie - no ale to nie znaczy, że model nie ma być dopracowany, przynajmniej jak na mój niski poziom :P zaznacz wszystkie polygony i zjedzz nizej ... nacisnij autosmooth Prawie nie widać poprawy jak wycinałeś otwory na szuflady porobiły się cuda w siatce, przetnij siatkę od rogu otworu tak aby powstały krawędzie pomiędzy wyciętymi rogami otworów. Muszę przyznać, że nie wycinałem tu niczego i linie ów były ... i były zniekształcenia :/ ... tak majstrowałem, że w przypływnie stanu negatywnych myśli - wywaliłem je ;P PODSUMOWANIE Coś zjebałem a jak na pare minut roboty - zrobie nowy model :P ... myślę, że coś w czasie extrudowania wnętrza ... choć jak ukrywałem polygony by zobaczyć co jest w środku wszystko wydało mi się ładne ... no cóż ... jak mają Państwo jakieś sugestie to chętnie się z nimi zapoznam ... może zamiast extrudować to sobie wytne ... w sumie to będzie wygodniejsze ... Hmmm... a wiecie Państwo co najciekawsze? To się zaczęło ... zaczęło? Raczej mniej więcej w tym czasie w którym dodałem modyfikator MeshSmooth który ujawnił mi po wygładzeniu totalną brzydotę szafeczki :P ... wtwaliłem modyfikator i zajęłem się tyłem szafeczki - robiłem wieszaki - szafeczka musi wysieć :P ... potem sobie chciałem zobaczyć z przodu i ... widzę co widzę :/ Nie wiem, pierwszy raz mam tak by model w perspektywie wyglądał ładnie a po renderze okropnie ... zazwyczaj miałem odwrotnie :P Pozdro ... Mialem taki sam problem i okazalo sie że mam 2 razy za duzo vertexow i edgy :) Musialem zaczac od nowa... Może i też mam jakiś szajs gdzieś którego niestety nie widzę :( Ale zaczne od nowa, ale nie dziś - nie mam czasu :] ... właśnie mi sięudało lampke zrobić z kloszem :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się