Napisano 5 Czerwiec 200519 l Przed chwilą zacząłem modelować sobie szafeczke wiszącą ... początek wygląda tak: Praca pracą - jeszcze troche zajmie, ale o to jak wygląda render: Jak widać powstają dziwne zgniecenia i nie bardzo rozumiem z jakiego powodu ... byłbym wdzięczy za informacje ... :) Z góry dziękuje :)
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Ja bym przecial zgodnie z tym zalamaniem :) Sprobuj potraktowac to narzedziem Tessellate.
Napisano 5 Czerwiec 200519 l jak wycinałeś otwory na szuflady porobiły się cuda w siatce, przetnij siatkę od rogu otworu tak aby powstały krawędzie pomiędzy wyciętymi rogami otworów.
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Mialem taki sam problem i okazalo sie że mam 2 razy za duzo vertexow i edgy :) Musialem zaczac od nowa...
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Autor a nie pozostawiałes w tych okolicach żadnych niezweldowanych vertexów ? Ograniczyłem się do boxa i opcji extrude ... tam extrude na minus, tam na plus i wyszło takie coś ... niezweldowane wertexy nie miały prawa powstać ... Ja bym przecial zgodnie z tym zalamaniem :) Sprobuj potraktowac to narzedziem Tessellate. Troche pomaga ... ale dalej troche się zniekształca ... swoją drogą ten model wystąpi w moim projekcie pokoju który znajdzie się niebawem w dziale WIP i akurat pozycja szafeczki ma być taka, że widać tego nie będzie - no ale to nie znaczy, że model nie ma być dopracowany, przynajmniej jak na mój niski poziom :P zaznacz wszystkie polygony i zjedzz nizej ... nacisnij autosmooth Prawie nie widać poprawy jak wycinałeś otwory na szuflady porobiły się cuda w siatce, przetnij siatkę od rogu otworu tak aby powstały krawędzie pomiędzy wyciętymi rogami otworów. Muszę przyznać, że nie wycinałem tu niczego i linie ów były ... i były zniekształcenia :/ ... tak majstrowałem, że w przypływnie stanu negatywnych myśli - wywaliłem je ;P PODSUMOWANIE Coś zjebałem a jak na pare minut roboty - zrobie nowy model :P ... myślę, że coś w czasie extrudowania wnętrza ... choć jak ukrywałem polygony by zobaczyć co jest w środku wszystko wydało mi się ładne ... no cóż ... jak mają Państwo jakieś sugestie to chętnie się z nimi zapoznam ... może zamiast extrudować to sobie wytne ... w sumie to będzie wygodniejsze ... Hmmm... a wiecie Państwo co najciekawsze? To się zaczęło ... zaczęło? Raczej mniej więcej w tym czasie w którym dodałem modyfikator MeshSmooth który ujawnił mi po wygładzeniu totalną brzydotę szafeczki :P ... wtwaliłem modyfikator i zajęłem się tyłem szafeczki - robiłem wieszaki - szafeczka musi wysieć :P ... potem sobie chciałem zobaczyć z przodu i ... widzę co widzę :/ Nie wiem, pierwszy raz mam tak by model w perspektywie wyglądał ładnie a po renderze okropnie ... zazwyczaj miałem odwrotnie :P Pozdro ... Mialem taki sam problem i okazalo sie że mam 2 razy za duzo vertexow i edgy :) Musialem zaczac od nowa... Może i też mam jakiś szajs gdzieś którego niestety nie widzę :( Ale zaczne od nowa, ale nie dziś - nie mam czasu :] ... właśnie mi sięudało lampke zrobić z kloszem :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto