Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

chciałbym stworzyć lampkę która się świeci, bardzo prosty model, nic ciekawego. Lampa jest z matowego szkła mało prześwitującego. Mniej więcej jestem już zadowolny z tego co mam, ale...

 

Nie mam zielonego pojęcia jak zrobić żeby ona się świeciła, żeby ładnie oświetlała szkło na środku, była troszkę ciemniejsza na brzegach i nie traciła przezroczystości/matowej powierzchni.

 

Może ktoś jest w stanie mi doradzić?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
A czemu nie wsadzisz źródła światła do środka, jak to ma miejsce w prawdziwej lampie ?

 

Pozdrawiam

 

Bo efekt nie będzie taki jak w prawdziwej lampie, niestety...

 

a jaki to render? VRAY Mental Brasil?

 

Default scanline.

Napisano

Jak chcesz super mega przesadzony realizm który i tak gówno da to wymodeluj żarówe i na tą spręzyne (mam kompletną zaćme więc nie bijcie) dajesz świecący materiał czyli zwykły z mapą output i masz ale lepiej zainteresuj się innym renderem bo scanline jest dosc trudny.

Napisano

Nie zależy mi na ultra-realistycznym przedstawieniu lampy... zwykła lampa tyle że jak jakiś ćwok zobaczy to powie "O, lampa, o świeci się" ;)

 

Dzięki, zobaczę tego vray'a...

 

Edit: Eh, już dwa razy się tam rejestrowałem z dwoma różnymi mail'ami i nic. Może jakaś inna strona ma demo vray'a?

 

Edit2: A czemu nie mam VrayLightMtl w wersji 1.09? Potrzebuje nowszej wersji?

 

Edit3: Dzięki za pomoc, mniej więcej o to chodziło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności