Napisano 8 Czerwiec 200519 l Witam, chciałbym stworzyć lampkę która się świeci, bardzo prosty model, nic ciekawego. Lampa jest z matowego szkła mało prześwitującego. Mniej więcej jestem już zadowolny z tego co mam, ale... Nie mam zielonego pojęcia jak zrobić żeby ona się świeciła, żeby ładnie oświetlała szkło na środku, była troszkę ciemniejsza na brzegach i nie traciła przezroczystości/matowej powierzchni. Może ktoś jest w stanie mi doradzić?
Napisano 9 Czerwiec 200519 l A czemu nie wsadzisz źródła światła do środka, jak to ma miejsce w prawdziwej lampie ? Pozdrawiam
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor A czemu nie wsadzisz źródła światła do środka, jak to ma miejsce w prawdziwej lampie ? Pozdrawiam Bo efekt nie będzie taki jak w prawdziwej lampie, niestety... a jaki to render? VRAY Mental Brasil? Default scanline.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Jak chcesz super mega przesadzony realizm który i tak gówno da to wymodeluj żarówe i na tą spręzyne (mam kompletną zaćme więc nie bijcie) dajesz świecący materiał czyli zwykły z mapą output i masz ale lepiej zainteresuj się innym renderem bo scanline jest dosc trudny.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Sciągnij demko V raya... http://www.chaosgroup.com/ Scanline jest dla maniakow ;)
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor Nie zależy mi na ultra-realistycznym przedstawieniu lampy... zwykła lampa tyle że jak jakiś ćwok zobaczy to powie "O, lampa, o świeci się" ;) Dzięki, zobaczę tego vray'a... Edit: Eh, już dwa razy się tam rejestrowałem z dwoma różnymi mail'ami i nic. Może jakaś inna strona ma demo vray'a? Edit2: A czemu nie mam VrayLightMtl w wersji 1.09? Potrzebuje nowszej wersji? Edit3: Dzięki za pomoc, mniej więcej o to chodziło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto