Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

chciałbym stworzyć lampkę która się świeci, bardzo prosty model, nic ciekawego. Lampa jest z matowego szkła mało prześwitującego. Mniej więcej jestem już zadowolny z tego co mam, ale...

 

Nie mam zielonego pojęcia jak zrobić żeby ona się świeciła, żeby ładnie oświetlała szkło na środku, była troszkę ciemniejsza na brzegach i nie traciła przezroczystości/matowej powierzchni.

 

Może ktoś jest w stanie mi doradzić?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 858
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A czemu nie wsadzisz źródła światła do środka, jak to ma miejsce w prawdziwej lampie ?

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor
A czemu nie wsadzisz źródła światła do środka, jak to ma miejsce w prawdziwej lampie ?

 

Pozdrawiam

 

Bo efekt nie będzie taki jak w prawdziwej lampie, niestety...

 

a jaki to render? VRAY Mental Brasil?

 

Default scanline.

Napisano

Jak chcesz super mega przesadzony realizm który i tak gówno da to wymodeluj żarówe i na tą spręzyne (mam kompletną zaćme więc nie bijcie) dajesz świecący materiał czyli zwykły z mapą output i masz ale lepiej zainteresuj się innym renderem bo scanline jest dosc trudny.

Napisano
  • Autor

Nie zależy mi na ultra-realistycznym przedstawieniu lampy... zwykła lampa tyle że jak jakiś ćwok zobaczy to powie "O, lampa, o świeci się" ;)

 

Dzięki, zobaczę tego vray'a...

 

Edit: Eh, już dwa razy się tam rejestrowałem z dwoma różnymi mail'ami i nic. Może jakaś inna strona ma demo vray'a?

 

Edit2: A czemu nie mam VrayLightMtl w wersji 1.09? Potrzebuje nowszej wersji?

 

Edit3: Dzięki za pomoc, mniej więcej o to chodziło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności