Napisano 9 Czerwiec 200519 l 2kolejny pomysł ... takie pytanie jak zanimowac szyld chodzi mi oto zeby deski sa podwieszone na lancuchy i zeby sie lekko ruszały róznych kierunkach + lampka tez.(takie kołysanie sie na wietrze). wysztko to ukazuje zalączniki. http://onecik.pl/~saskybody/logo/01t.jpg http://onecik.pl/~saskybody/logo/02t.jpg http://onecik.pl/~saskybody/logo/03t.jpg Wydaje mi sie mozna byłoby tak zrobic: Wystko dodac to RGBCollection czy SoftBody Collection (niewiem :) ) potem utworzyc ROPE'a i dodac do niego lancuch + 2 windy z róznych stron to samo z lampką :) Yak najprosciej PS. (jak by ktos mógł to w punktach mógłby napisac "step by step" ) Good day.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l rigid body bez ropa zwyczajnie wszystko zawieś i oblicz. Czyli ciała sztywne powiewające na wietrze:D
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor moze nie powiewajace ale tuszajace sie.! Wyobraz sobie :) mozesz napisac w pkt co Y jak. które elementy i yak .. WIesz tobie to zajmnie 1 minute a mi XXX * 10 do 23 :D
Napisano 9 Czerwiec 200519 l nie zajmie minutę bo nie mam przy sobie maxa, tak ogólnie to najpierw ukłądasz (masz to już zrobione) tylko oczywiście łańcuch musi mieć każde oczko osobno. Potem robisz kolekcje RB i dodajesz wszystkie obiekty, dodajesz wiaterek, animujesz go i obliczasz. Tak w skrócie i mogę się mylić dawno nie działałem z reactorem.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor dodalem wysztkie elemnty w scenie do RBC... i jak bire Preview Animation to decha odpada dodalem tez wiatr i CRACK ne hula yak nayprosciej zrobic to takie bujanie (reczna animacja ??)
Napisano 9 Czerwiec 200519 l bo trzeba jeszcze zamocować dechę do łańcucha ianczej nie ma się czego trzymać. W reactorze jest to zdaje się coś w rodzaju gwoździ ale naprawdę nie mam jak teraz sprawdzić. W reactorze wszystko dzieje się prawie jak w normalnym świecie, więc możesz dodać kawałek geometri, który jakby przytrzyma oczko łańcucha (a zasadniczo właśnie dechę)
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Chyba bym na to nie wpadł, żeby animować dechę czy bujającą się lampę reactorem...nie jest to chyba tak złożony i dynamiczny ruch na moje oko... szok... no ale nie wtrącam się panowie ... walczcie walczcie. ;)
Napisano 10 Czerwiec 200519 l bo trzeba jeszcze zamocować dechę do łańcucha ianczej nie ma się czego trzymać. W reactorze jest to zdaje się coś w rodzaju gwoździ ale naprawdę nie mam jak teraz sprawdzić. W reactorze wszystko dzieje się prawie jak w normalnym świecie, więc możesz dodać kawałek geometri, który jakby przytrzyma oczko łańcucha (a zasadniczo właśnie dechę) W reactorze jest opcja Attach Vertex to Rigid Body. Czyli wybrane vertexy mozesz podczepic pod RB. Ja tak robilem firanke ktora trzymala sie zyrandolu.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Ale Kris_R w reactorze to jest naprawdę bardzo prosto zrobić i do tego szybko. Oczywiście o ile się wie jak :D
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor tav/ http://www.onecik.pl/~saskybody/logo/logo.html robilem recznie prosta animke. link powyzej
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Ręcznie tego nie rób bo widac sztucznośc. Zrób tak: Pierwsze oczko łączysz z tym stelażem a to które pierwsze wchodzi za deske z deską a reszta już normalnie osobno. A lampke to ostatecznie na cloth'ie możesz zawiesić. Ja takim sposobeł łancuchy zawieszałem może i w tym przypadku to wyjdzie. Powodzenia.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l a wiecie jak to sierobi najprościej??? trzeba nakrecictakie cos w rzeczywistości.... wstawicna background i wykluczowacdokładnei tak samo :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto