Skocz do zawartości

bugi


Gość styczny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość styczny
Napisano

mam problem szukałem rozwiązania w różnych tutkach ale nic z tego:[ .

zrobiłem 2 linie wyeksudowałem je uciołem zbędne mi płaszczyzny i niejestem zadowolony

- w czerwonym pokazuje przed i po (efekt pokrzywiona ściana)

-w błękitnym jestem ciekaw czemu ta ściana nie idzie jak ta linia i co sie robi żeby szła (wiem że wszystkao w 3d zawsze będzie kanciaste ale bez przesady)

(((jeżeli jest to głupi post prosze go usunąć)))

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no czy wy jacys cofnieci jestescie czy co przezciez to bylo milion razy poruszane!

 

do cholery to jest tylko wyswietlanie mesha jak chcesz miec gladkie to sobie w preferencjach zmien, ale zapamietaj ze to co wyswietla to tylko mesh pokazujacy ci powierzchnie ale to nie nurbs tylko powierzchnia mesha a nurbsy zawsze proste znaczy gladkie som!

 

jak cos to preferences > mesh

ale pewnie zaraz zalozysz temat "co zmienic zeby bylo gladkie"

 

ehh czytaj chociaz tematy na forum




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności