Gość aldona22 Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 W jaki sposób w 3DSMax 7.0 uzyskać efekt przejścia z tekstur na siatki podczas animacji np. za pomocą gizmo? Podobny efekt można było obejrzeć w animacji "1 May". Dzięki.
xeav Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 jeśli masz vraya to dobry będzie vrayegestex (czy coś takiego)
illy Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 a nie da sie blendem? w jednym oknie zrobic teksture, a w drugim zaznaczyc wire i animowac?
arcade Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 renderujesz raz cały obiekt, a raz obiekt z siatką (takie samo ujęcie) a potem montujesz. Nie robiłem nigdy animacji, ale przy stilku wszucasz siatkę w PS na jedną warstwę, na drugą pełny obiekt i robisz maskę warstwy dla obiektu, lub chociażby używasz gumki ;) proste jak konstrukcja cepa. W adobe after efect pewnie robi się analogicznie. jak to kiedyś robiłem to wyszło mi tak: http://www.worth1000.com/entries/126500/126816AFiE.jpg
illy Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Na przykladzie Adobe Premiere. Wrzucasz dobry klipa na pole A, wrzucasz siatke klip w pole B, przesuwasz koniec klipu A mniej wiecej troszke wiecej niz polowa [zalezy ile ci potrzeba. Przesuwasz poczatek klipu B sekunde wczesniej niz koniec klipu A. Z ransitions bierzesz cross disolve i wciskasz w pole pomiedzy A i B. I export
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się