Skocz do zawartości

Płynne przejście wire w animacji.


Gość aldona22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aldona22

W jaki sposób w 3DSMax 7.0 uzyskać efekt przejścia z tekstur na siatki podczas animacji np. za pomocą gizmo? Podobny efekt można było obejrzeć w animacji "1 May".

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

renderujesz raz cały obiekt, a raz obiekt z siatką (takie samo ujęcie) a potem montujesz. Nie robiłem nigdy animacji, ale przy stilku wszucasz siatkę w PS na jedną warstwę, na drugą pełny obiekt i robisz maskę warstwy dla obiektu, lub chociażby używasz gumki ;) proste jak konstrukcja cepa. W adobe after efect pewnie robi się analogicznie.

 

jak to kiedyś robiłem to wyszło mi tak: http://www.worth1000.com/entries/126500/126816AFiE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykladzie Adobe Premiere. Wrzucasz dobry klipa na pole A, wrzucasz siatke klip w pole B, przesuwasz koniec klipu A mniej wiecej troszke wiecej niz polowa [zalezy ile ci potrzeba. Przesuwasz poczatek klipu B sekunde wczesniej niz koniec klipu A. Z ransitions bierzesz cross disolve i wciskasz w pole pomiedzy A i B. I export

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności