Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W jaki sposób w 3DSMax 7.0 uzyskać efekt przejścia z tekstur na siatki podczas animacji np. za pomocą gizmo? Podobny efekt można było obejrzeć w animacji "1 May".

 

Dzięki.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 926
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli masz vraya to dobry będzie vrayegestex (czy coś takiego)

Napisano

a nie da sie blendem? w jednym oknie zrobic teksture, a w drugim zaznaczyc wire i animowac?

Napisano

renderujesz raz cały obiekt, a raz obiekt z siatką (takie samo ujęcie) a potem montujesz. Nie robiłem nigdy animacji, ale przy stilku wszucasz siatkę w PS na jedną warstwę, na drugą pełny obiekt i robisz maskę warstwy dla obiektu, lub chociażby używasz gumki ;) proste jak konstrukcja cepa. W adobe after efect pewnie robi się analogicznie.

 

jak to kiedyś robiłem to wyszło mi tak: http://www.worth1000.com/entries/126500/126816AFiE.jpg

Napisano

Na przykladzie Adobe Premiere. Wrzucasz dobry klipa na pole A, wrzucasz siatke klip w pole B, przesuwasz koniec klipu A mniej wiecej troszke wiecej niz polowa [zalezy ile ci potrzeba. Przesuwasz poczatek klipu B sekunde wczesniej niz koniec klipu A. Z ransitions bierzesz cross disolve i wciskasz w pole pomiedzy A i B. I export

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności