Napisano 11 Czerwiec 200519 l W jaki sposób w 3DSMax 7.0 uzyskać efekt przejścia z tekstur na siatki podczas animacji np. za pomocą gizmo? Podobny efekt można było obejrzeć w animacji "1 May". Dzięki.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l a nie da sie blendem? w jednym oknie zrobic teksture, a w drugim zaznaczyc wire i animowac?
Napisano 13 Czerwiec 200519 l renderujesz raz cały obiekt, a raz obiekt z siatką (takie samo ujęcie) a potem montujesz. Nie robiłem nigdy animacji, ale przy stilku wszucasz siatkę w PS na jedną warstwę, na drugą pełny obiekt i robisz maskę warstwy dla obiektu, lub chociażby używasz gumki ;) proste jak konstrukcja cepa. W adobe after efect pewnie robi się analogicznie. jak to kiedyś robiłem to wyszło mi tak: http://www.worth1000.com/entries/126500/126816AFiE.jpg
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Na przykladzie Adobe Premiere. Wrzucasz dobry klipa na pole A, wrzucasz siatke klip w pole B, przesuwasz koniec klipu A mniej wiecej troszke wiecej niz polowa [zalezy ile ci potrzeba. Przesuwasz poczatek klipu B sekunde wczesniej niz koniec klipu A. Z ransitions bierzesz cross disolve i wciskasz w pole pomiedzy A i B. I export
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto