RA Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Witam! Dawno juz nie pisalem posta w stylu: popisz sie glupota, niech cie zjada... :) Wiec pisze. :D Otoz, pytania jak w temacie: 1) Czy BodyPaint 3D dziala pod max'a 7? Mowa tu o demie tegoz programu (wer. R2). 2) Jak wedlug was wyglada "instalacja" tego cudnego programu? Instalacja w cudzyslowiu, gdyz nie uswiadczylem zadnej instalacji. :/ Ledwo kilkaset plikow do rozpakowania... Wytycznych odnosnie instalacji na stronie rowniez nie znalazlem, ale tu sie przyznaje - za dlugo nie szukalem. :) Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.
_michal Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Rozpakuj i uruchom .exe, ot co. Maxon robi tak fajnie swoje programy że nie integrują się idiotycznie z systemem, nie to co maxy czy inne eksesaje. Nie wiem jak z pluginem (bo nie używam ani maxa7, ani BP ;)), ale bez problemu wyexportujesz zamapowany .obj z maksia i wczytasz go do BodyPainta w celu pomalowania. Jeżeli w BP nie będziesz ruszać ufałek, to texturka ładnie Ci się nałoży na model w maksie. Jeżeli w BP pozmieniasz coś z mapowaniem to musisz z powrotem przerzucić .obj. No chyba że plug dla maxa 7 będzie działac to już w ogóle nie ma problemu
RA Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 dzieki za szybka odpowiedz. :) Zrobilem tak jak napisales: rozpakowalem i uruchomilem .exe'ka, ale podczas uruchamiania wyskoczyl mi z bledem, ze nie wiedzi pliku PLUGIN.dll, ktorego wogole nie ma ani max'ie ani w body paincie. :/ Co najbardziej mnie rozsmieszylo to tekst: "ponowna INSTALACJA moze rozwiazac problem". :)
_michal Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=169340&highlight=plugin.dll ;)
RA Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 Stokrotne dzieki. :) Jakos zadko wchodze na cgtalk'a.
Rekomendowane odpowiedzi