Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Przedmioty do projektu DeamonetH


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Zamieszczam tu moje wypociny w postaci 3 mieczy, które robię na potrzeby gry DeamonetH (http://www.aazero.com).

Mają mniej więcej koło 50-60 faceów i więcej raczej nie będzie potrzeba, z racji tego, ze w grze będą widziane z widoku izometrycznego. Prosiłbym o ewentualne uwagi oraz krytyki :). Aha i jeszcze jedno, mam problem z oteksturowaniem ich, macie jakieś rady na temat mapowania obiektów ? Zupełnie do tego głowy nie mam :/.

 

Miecz 1:

 

Stylizowany na koncerz:

 

miecz11jg.jpg

mieczsiatka1yw.jpg

 

Miecz 2:

 

Tu troszke mniej pospolity miecz jednoręczny:

 

miecz21en.jpg

miecz2siatka6gp.jpg

 

Miecz 3:

 

koncept robiony przez kolegę Rzuq'a:

 

miecz_jedn_1.jpg

miecz34fs.jpg

miecz3siatka1pg.jpg

 

 

Jeśli wszystko dobrze pójdzie i się nie załamię to następnie dojdą siekierki, a potem inne.

 

P.S.

 

Poza tym to witam wszystkich po długiej nieobecności na forum :)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mnie juz za to opierdzielili wiec ja teraz opierdziele ciebie ;D .Staraj sie oszczedzac na poly . W kilku miejscach na toporkach mogl bys polaczyc wierzcholki zmniejszyc przy tym ilosc trianglesow ;)

Napisano

calkiem fajne texturki, modelik iscie minimalistyczny, chodz jak kolega napisal jak juz isc w minimalizm to i obciac cos mozna hehe, ale nie przesadzaj dobrze jest :)

 

widze ze fan MTG z ciebie, kurka ja dawniej w opisie mialem

"The power of faith is quiet. It is the leaf unmoved by the hurricane."

Napisano

Hmm musze cos sprostować... To jeszcze nie są teksturki :D. Narazie to tylko obrazki do ekwipunku, ale na nich bede tekstury robił.

 

Hmm staram sie łączyć vertexy gdzie sie da, nie wiem gdzie moge jeszcze je połączyć ^^. Tak czy siak modele mają po 50-70 faceów, a limit jest na 100, więc spokojnie moze tak być, no chyba, ze mozna lepiej (a napewno mozna ;) ).

 

Aha no i minimalizm dlatego, ze i tak bedą modele widoczne z duzej odległości, więc nie ma sensu pakować detali, skoro mozna ładną teksturką, bumpem i specularem nadrobić :). TYLKO CHOROBA MUSZE SIĘ PORZĄDNIE NAUCZYĆ MAPOWAĆ! GRRR... Nienawidze tego ^^.

 

Jeśli chodzi o Magica. Fan jak fan, biedny ale jest :D. Tekst z karty "Touch of death" lekko przeze mnie wydłużony, zapadł mi tak w pamięci, a nie powiem, jest bardzo interesujący.

Napisano

Ogólnie modele staram sie robić w miare realistyczne, takie jak były w średniowieczu. Oczywiście będą jakieś wymyślne, magiczne przedmioty ;). Goods.pl znam,to sklep mojego kolegi :). Niedługo może kupie u niego Practical Katane :>. HA PH34R MY L337 SK1LLZ :P.

Napisano

No wez... patrzac na Maggema w kompleksy popadam :/. No ale nie trace wiary :P.

 

Zas jesli chodzilo o moje "l337 sk1llz" to chodzilo mi o umiejetnosc poslugiwania sie katana, a nie wprawe w modelowaniu ;).

 

BTW. W srode (jak wroce od rodziny) moze wreszcie oteksturuje te kawalki zelastwa ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności