Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Pozdrawiam. Postanowilem zamiescic tu jedna ze swoich prac z przed paru miesiecy, stworzonych w 3dmaxie... Nie jest to jakies dzielo sztuki, w kazdym razie czekam na wszelkie komentarze... Najlepiej szczere :))) Nie dlugo bedzie dostepna na necie moja stronka... Milego ogladania. Linka podam jak stronka bedzie juz gotowa ;)

 

Kliknij na link, żeby obejrzeć pracę w dużym formacie...

http://www.yooshi.republika.pl/temp.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no to bez ogródek skoro chcesz ;)

-textura drewna na górze za duża(zwiększ tile albo najlepiej wymien na taka highres)

-belki pod sufitem jakby bez textury

-za duże cegły na murze no i brak urozmaicenia przez co dziwnie wygląda

-textura ziemi(czytaj to z góry ;))

-nie wiem co robi ten efekt światła wewnątrz tunelu :o ??

-w połoweie tunelu następuje jakieś dziwne załamanie czy coś takiego - coś jakby inna textura miała isc i dziwnie to wygląda

-okna za małe w porównaniu do cegieł ;)

- dziwne lewa ściana tunelu oświetlona a światło poda z lewej strony sądząc po cieniu zostawionym na ziemi przez framuge okna :/ no ale może to od tej komety co jest w środk, ja tam nie wiem ;)

- więcej takich poważniejszych bugów nie widac, wszystko sprowadza sie do textur

 

ogólnie 2/6 :( model przejdzie , textury leżą.

 

Witam. Pozdrawiam.

Żegnam. Pozdrawiam. ;)

Napisano

nie napracowałeś się specjalnie. na przyszłość radzę tak komponować przcę żeby było widać co przedstawia, a nie mówił o tym podpis "inside the castle"

Napisano

No to ja też coś od siebie dorzucę

 

1) Tekstury jak spod igły, przybrudź wszystko. No i niech się tak regularnie nie powtarzają

 

2) Stary, zniszczony mur trochę inaczej odbija światło (a właściwie to prawie wcale go nie odbija)

 

3) Nie napracowałeś się przy modelu, hmm ? Na oko to tak (jeśli to jedna z pierwszych prac) gora z 45 minut modelowania. Kilka boxów i pare operacji logicznych.

 

4) W/g mnie trochę za bardzo wystają te cegły

 

Pozdrawiam

Napisano

bardziej przypomina mi to starą murowaną szopę niż "castle". oprócz textur itp. popracuj nad ujęciem i całym projektem sceny:

powinno to wyglądać mnie więcej tak:

woer4.jpg

spójrz na rodzaj zabudowy, specyfikę i klimat tego miejsca. od razu widać że jest to coś starego z historią. u ciebie raczej widać tylko kawałki murów, flarę i nic poza tym. a szkoda bo taki temat można ładnie rozwinąć...

Napisano

Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro...

Napisano
Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro...

 

heh! niezła reklama ;)

 

jeszcze jdeno: zrezygnuj ze starego dobrego scanline'a. Mental albo Vray to dobre rozwiązanie do takiej sceny :)

Napisano

Ja na poczatek nie radzilbym rezygnowac ze scaline'a. Nie lepiej nauczyc sie na nim chociaz podstaw o oswietleniu sceny ? Pozniej jak sie przezucisz na cos innego sceny na pewno beda lepiej wygladac.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności