yooshi Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 Witam. Pozdrawiam. Postanowilem zamiescic tu jedna ze swoich prac z przed paru miesiecy, stworzonych w 3dmaxie... Nie jest to jakies dzielo sztuki, w kazdym razie czekam na wszelkie komentarze... Najlepiej szczere :))) Nie dlugo bedzie dostepna na necie moja stronka... Milego ogladania. Linka podam jak stronka bedzie juz gotowa ;) Kliknij na link, żeby obejrzeć pracę w dużym formacie... http://www.yooshi.republika.pl/temp.jpg
Hindus Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 no to bez ogródek skoro chcesz ;) -textura drewna na górze za duża(zwiększ tile albo najlepiej wymien na taka highres) -belki pod sufitem jakby bez textury -za duże cegły na murze no i brak urozmaicenia przez co dziwnie wygląda -textura ziemi(czytaj to z góry ;)) -nie wiem co robi ten efekt światła wewnątrz tunelu :o ?? -w połoweie tunelu następuje jakieś dziwne załamanie czy coś takiego - coś jakby inna textura miała isc i dziwnie to wygląda -okna za małe w porównaniu do cegieł ;) - dziwne lewa ściana tunelu oświetlona a światło poda z lewej strony sądząc po cieniu zostawionym na ziemi przez framuge okna :/ no ale może to od tej komety co jest w środk, ja tam nie wiem ;) - więcej takich poważniejszych bugów nie widac, wszystko sprowadza sie do textur ogólnie 2/6 :( model przejdzie , textury leżą. Witam. Pozdrawiam. Żegnam. Pozdrawiam. ;)
Leru Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 yooshi -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
JunioR Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 Oj słabo, to jedna z twoich pierwszych prac?
Ser Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 nie napracowałeś się specjalnie. na przyszłość radzę tak komponować przcę żeby było widać co przedstawia, a nie mówił o tym podpis "inside the castle"
slate Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 No to ja też coś od siebie dorzucę 1) Tekstury jak spod igły, przybrudź wszystko. No i niech się tak regularnie nie powtarzają 2) Stary, zniszczony mur trochę inaczej odbija światło (a właściwie to prawie wcale go nie odbija) 3) Nie napracowałeś się przy modelu, hmm ? Na oko to tak (jeśli to jedna z pierwszych prac) gora z 45 minut modelowania. Kilka boxów i pare operacji logicznych. 4) W/g mnie trochę za bardzo wystają te cegły Pozdrawiam
tweety Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 bardziej przypomina mi to starą murowaną szopę niż "castle". oprócz textur itp. popracuj nad ujęciem i całym projektem sceny: powinno to wyglądać mnie więcej tak: spójrz na rodzaj zabudowy, specyfikę i klimat tego miejsca. od razu widać że jest to coś starego z historią. u ciebie raczej widać tylko kawałki murów, flarę i nic poza tym. a szkoda bo taki temat można ładnie rozwinąć...
yooshi Napisano 15 Czerwiec 2005 Autor Napisano 15 Czerwiec 2005 Nom, to jedna z moich pierwszych prac... Dzieki za komentarze. Przydadza sie :) Pozdro...
yooshi Napisano 15 Czerwiec 2005 Autor Napisano 15 Czerwiec 2005 Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro...
AGmakonts Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 No to czekamy na tego wipa a co do pracki to dokładnie to co tweety napisał
tweety Napisano 15 Czerwiec 2005 Napisano 15 Czerwiec 2005 Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro... heh! niezła reklama ;) jeszcze jdeno: zrezygnuj ze starego dobrego scanline'a. Mental albo Vray to dobre rozwiązanie do takiej sceny :)
Baton Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Ja na poczatek nie radzilbym rezygnowac ze scaline'a. Nie lepiej nauczyc sie na nim chociaz podstaw o oswietleniu sceny ? Pozniej jak sie przezucisz na cos innego sceny na pewno beda lepiej wygladac.
Rekomendowane odpowiedzi