Napisano 15 Czerwiec 200519 l Witam. Pozdrawiam. Postanowilem zamiescic tu jedna ze swoich prac z przed paru miesiecy, stworzonych w 3dmaxie... Nie jest to jakies dzielo sztuki, w kazdym razie czekam na wszelkie komentarze... Najlepiej szczere :))) Nie dlugo bedzie dostepna na necie moja stronka... Milego ogladania. Linka podam jak stronka bedzie juz gotowa ;) Kliknij na link, żeby obejrzeć pracę w dużym formacie... http://www.yooshi.republika.pl/temp.jpg
Napisano 15 Czerwiec 200519 l no to bez ogródek skoro chcesz ;) -textura drewna na górze za duża(zwiększ tile albo najlepiej wymien na taka highres) -belki pod sufitem jakby bez textury -za duże cegły na murze no i brak urozmaicenia przez co dziwnie wygląda -textura ziemi(czytaj to z góry ;)) -nie wiem co robi ten efekt światła wewnątrz tunelu :o ?? -w połoweie tunelu następuje jakieś dziwne załamanie czy coś takiego - coś jakby inna textura miała isc i dziwnie to wygląda -okna za małe w porównaniu do cegieł ;) - dziwne lewa ściana tunelu oświetlona a światło poda z lewej strony sądząc po cieniu zostawionym na ziemi przez framuge okna :/ no ale może to od tej komety co jest w środk, ja tam nie wiem ;) - więcej takich poważniejszych bugów nie widac, wszystko sprowadza sie do textur ogólnie 2/6 :( model przejdzie , textury leżą. Witam. Pozdrawiam. Żegnam. Pozdrawiam. ;)
Napisano 15 Czerwiec 200519 l yooshi -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Napisano 15 Czerwiec 200519 l nie napracowałeś się specjalnie. na przyszłość radzę tak komponować przcę żeby było widać co przedstawia, a nie mówił o tym podpis "inside the castle"
Napisano 15 Czerwiec 200519 l No to ja też coś od siebie dorzucę 1) Tekstury jak spod igły, przybrudź wszystko. No i niech się tak regularnie nie powtarzają 2) Stary, zniszczony mur trochę inaczej odbija światło (a właściwie to prawie wcale go nie odbija) 3) Nie napracowałeś się przy modelu, hmm ? Na oko to tak (jeśli to jedna z pierwszych prac) gora z 45 minut modelowania. Kilka boxów i pare operacji logicznych. 4) W/g mnie trochę za bardzo wystają te cegły Pozdrawiam
Napisano 15 Czerwiec 200519 l bardziej przypomina mi to starą murowaną szopę niż "castle". oprócz textur itp. popracuj nad ujęciem i całym projektem sceny: powinno to wyglądać mnie więcej tak: spójrz na rodzaj zabudowy, specyfikę i klimat tego miejsca. od razu widać że jest to coś starego z historią. u ciebie raczej widać tylko kawałki murów, flarę i nic poza tym. a szkoda bo taki temat można ładnie rozwinąć...
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Autor Nom, to jedna z moich pierwszych prac... Dzieki za komentarze. Przydadza sie :) Pozdro...
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Autor Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro...
Napisano 15 Czerwiec 200519 l No to czekamy na tego wipa a co do pracki to dokładnie to co tweety napisał
Napisano 15 Czerwiec 200519 l Jestem w trakcie tworzenia czegos w rodzaju: Stare, opuszczone ruiny czegos w rodzaju "industrial"... Bedziesz mogl zobaczyc moj postep w 3d w ciagu kilku miesiecy... Pozdro... heh! niezła reklama ;) jeszcze jdeno: zrezygnuj ze starego dobrego scanline'a. Mental albo Vray to dobre rozwiązanie do takiej sceny :)
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Ja na poczatek nie radzilbym rezygnowac ze scaline'a. Nie lepiej nauczyc sie na nim chociaz podstaw o oswietleniu sceny ? Pozniej jak sie przezucisz na cos innego sceny na pewno beda lepiej wygladac.